Ne güzel söylemiş Sıla"ah be,hiç haberin yok"
Ben burda senin için kendimden geçerken senin haberin yok be adam.Olsa ne olucaktı ki? Sanki kalkıp gelicek miydin? Beni sevicek miydin? Hayır.Işte bu yüzden bilmene hiç gerek yok.
Ha bilenleri de gördük.Genelde sonlar aynı.Kadın sever.Adam seviyormuş gibi yapar.Dümyadaki bütün ümitleri verir kadına.Ama lafa gelince olmaz o iş.Sevmez.Tabi sonra kadın iptal.
Zaten ben bundan başka son görmedim.Yani nolurdu sevseler? Evlen demiyoruz ki.Alt tarafı sevicekler.Nadiren de olsa sevenler var.Onlar da alt taraflarıyla seviyorlar zaten.Üst taraf uyuşuk!
Bazen düşünüyorum kendi kendime.Bazen dediğime de bakmayın biliyorsunuz işte."Ben bunları yaşayacak naptım? Bunları hak edecek ne günah işledim"diye.Bu kadar kötü bir insan olamam ya.Doğduğumdan beri iki yakam bir araya gelmedi.Zaten ters doğmuşum,orası ayrı bir ironi.Hayır yani bir Allah'ın kulu mu sevmez ya? Illa götümüzü başımızı mı açıcaz sevilmek için?
Imkansızı bulmak için uğraşıyor gibiyim.Nerede zor,orda ben
Sana ulaşmanın imkansız olduğu bir dünyada yaşamak istemiyorum ben..Sen gökyüzü,ben deniz.Aynıyız ama imkansızız.Aramızda çok şey var.Sen gece de gündüz de mükemmel görünüyorsun.Bense önemsenmiyorum.
Ama seviyorum seni ey adam.Iliklerime kadar seviyorum seni.Yeni doğmuş bir bebeğin annesine muhtaç oluşu gibi.Uçsuz bucaksız seviyorum seni.Kimseyi dinlemeden,görmeden..
Sevmenin bu kadar kolay olduğu bir dünyada,sevmek neden bu kadar zor?
Bu hiç adil değil hem de hiç! Bugün de sevmedin beni sevdiceğim.Dünler gibi,sevmeyeceğin yarınlar gibi.Siz de görüyorsunuz.Umutsuzluğu zirvede yaşıyorum.Yaşamak zorundayım belki de? Belki de ben umutsuzlukla ve ümitsizlikle sınanıyorum.
Hayatta hepimiz bir şeylerle sınanırız zaten.Ailemizle,arkadaşlarımızla,kendimizle,maddi durumumuzla...
Aslında düşündüm de ben bunların hepsiyle sınanıyorum.Ah ne berbat! Sınanmadığım şeyleri yazmanın daha kolay olacağını anladım şu an.
Olsun ulan! Ne olmadı ki,bunlar da olsun! Bakalım nereye kadar dayanıcak bedenim bunca yorgunluğa.Her şey aynı anda olsun anasını satayım! Kimse yardım da etmesin.Kendi içimde çürüyeyim yavaş yavaş. DAHA ÖLMEDIK YA!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Olmadan
Romance"Gerçek yalnızlık;etrafında onlarca insan varken hissettiğin duygunun adı mıydı? Yoksa kim yanında olursa olsun istediğin kişinin yanında olmaması mıydı?"