Pov. Piotrek
Nie byłem przekonany co do swojej orientacji więc postanowiłem spróbować najpierw z dziewczyną ale nie byłem w tym związku szczęśliwy i zacząłem się zastanawiać jak jej o tym powiedzieć.- może powiem że ją zdradziłem? Nie to może ja zbyt zaboleć
- to może w takim razie powiem że to był tylko zakład z kumplami?
Raczej nie uwierzy tyle wspólnych chwil i wszystko przez zakład? To głupie, nie mam pojęcia. Ale nie miałem też pewności że jestem.. że ja jestem gejem?! Jak to brzmi sam nie wiem ale wiem że nie jestem z nią szczęśliwy czuje sie jak musiałbym z nią być a niżeli bym chciał tylko jak mam zerwać z Agatą?(tak się nazywała).Aż tu nagle mnie oświeciło, muszę zrobić coś żeby to ona zerwała ze mną! Jak postanowiłem to zacząłem działać tylko musiałem uważać żeby nie wyszło że robię coś specjalnie i że chce tego zerwania . Więc zaczynam mój plan musiałem się z nią spotkać więc zostało tylko czekać aż zapyta się czy gdzieś wyjdziemy.
Nie trwało to długo bez zastanawienia zgodziłem się i umówiliśmy się na 16 przy ogrodach .Agacie zależało na wyglądzie wiadomo chciała kogoś kto do niej pasuje ona była śliczną kobietą i wtedy postanowiłem że ubiorę się w ubrania które kompletnie do siebie nie pasują i nie ułoże włosów.
- pewnie znowu ubierze się jak totalna bomba- powiedział sam do siebie
Nagle zadzwonił telefon była dopiero 12 nie miałem pojęcia kto to może być i dzwoniła AgataAgacia🤷♥️
A- hejka Piotrek...
P- no Hej co tam
A- słuchaj możemy spotkać się teraz?
P- teoretycznie to czemu nie a coś się stało?
A- tak ale pogadamy za chwilę podejdę zaraz pod twój blok
P- no okej
A- to widzimy się zaraz
P-do zobaczenia skarbie (powiedziałem żeby nie wzbudzać podejrzeń )
A- paTo było dziwnie zawsze odpowiadała kochanie skrabie itp to nie było w jej stylu pomyślałem że coś się stało postanowiłem mój plan przełożyć na inny dzień nie chciałem jej dokładać smutków i tak zrobiłem ubrałem więc czarne rurki i czarną bluzę z różami już ostatnią w szafie Agata miała całą resztę ułożyłem włosy i tak byłem gotowy do wyjścia. Zadzwonił domofon odebrałem to była Agata więc zszedłem na dół.
*400 słów*
Jak myślicie co się stanie na spotkaniu? Dlaczego Agata była przygnębiona ? Odpowiedz już jutro rano(29.05.2020) około godziny 10 mam nadzieję że się spodobało mój ig to _rudamiedzi_ zapraszam !♥️