"Vai!E foarte frumos!Dar...avem un brad."spun eu stricand entuziasmul
"Si ce?Putem sa avem doua"spune Harry cu un ton de copilas
"Gemma!"striga Liam din spatele meu.Ma intorc si il vad pe Liam-Cap-de-Mango tinand un vâsc in mana,deasupra mea.Ochii mei se indreapta spre vâsc iar pe chipul lui Liam apare un zambet malefic.
"C'mon baby"spune el seducator
Eu ma apropii de el zambind.Ma ridic pe varfuri si imi sprijin mainile de pieptul sau.Buzele noastre se apropie pana se unesc.
"Sti ce ar trebui sa facem?"adauga Liam
"Ce?"spun eu
"Sa mergem la o intalnire"imi sopteste el
"Perfect"ii soptesc inapoi
"Ce soptiti voi acolo?"ne intrerupe Harry.
"Nimic.Harry,poti sa ne impodobesti casa de Craciun pana venim noi din oras?Te rooog"spun eu dand din gene
"Okay"adauga el sec
Fug in camera mea si incep sa ma pregatesc.Imi fac parul cu placa,ma machiez.Am ales sa port o rochie neagra fara bretele.
Liam's POV
Eu m-am imbracat cu un costum negru.Am ales o cravata rosie,ca sa se potriveasca cu Craciunul.
Merg la masina mea,care este parcata in fata casei.Imi aranjez cravata in oglinda masinii.Imi trec mana prin par.Imi intorc privirea spre usa casei.Apare Gemma imbracata splendid.Rochia neagra ii sta minunat.Acum imi dau seama ca parca s-a mai ingrasat.Daca e insarcinata?Doamne te rog sa nu.O privesc cum se apropie de mine zambind.Deodata o vad dezechilibrandu-se.Fug spre ea ca sa o prind.
"Gemma!"strig eu.O prind ca sa nu pice dar eu pic pe jos iar ea peste mine.O durere groaznica la glezna isi face aparitia.
"Liam,esti okay?"ma intreaba Gemma in timp ce se ridica de pe jos.
"Glezna mea..."gem eu de durere.
"Okay,okay..."spune ea alarmata."Ma duc sa il aduc pe Harry.Nu te misca!"
"Nici nu am cum"fac eu haz de necaz
'Em fuge repede in casa.
"Ninge.."spun eu in soapta uitandu-ma spre cer."Wow,ninge".Dupa cateva minute apar Harry si Gemma.
"Ce a durat atat?"intreb eu
"Domnul de fratemiu a vrut sa se aranjeze"ingana 'Em
Harry m-a ridicat de pe jos.Ma sprijin de el.Sar intr-un picior pana la masina.Harry se pune la volan iar eu si Gemma in spate.
"Te doare?"intreaba ea ingrijorata
"Putin babe.Nu te ingrijora"ii zambesc eu
"Acum nu mai putem merge la intalnire"spune ea suparata
"Lasa.Poate nu am nimic si putem sa mergem"ii spun eu ca sa mai ridic moralul.Desi eu sunt cel 'accidentat' sunt cel mai optimist.Ma apropii de Gemma si o sarut pe nas."Ai nasul rece"chicotesc eu
"Imi e frig"spune ea
Ii iau o suvita de par intre degete si ma joc cu ea.Parul ei este foarte moale.Ador parul moale.Si Danielle,fosta mea iubita,avea parul moale.
"Am ajuns."ma trezeste Harry la realitate."Stai aici"imi 'ordona' el.Harry iese din masina,la fel ca si Gemma.Dupa nici un minut amandoi apar cu un scaun cu rotile.
"De unde-"
"Din spital"imi taie Gemma replica
Ma asez pe scaun si Harry ma impinge pana intr-o sala de asteptare.
Dupa 1 ora.....
Am fost la ortopedie.Doctorul m-a trimis la radiografie unde mi s-a confirmat ca glezna mea este rupta.Mi s-a pus gips(N/A:Eu stiam ca se scrie ghips dar am vazut la alte carti ca se scrie 'gips').
Acasa...
"Liam..?"intreaba Gemma
"Da?"
"O sa trebuiasca sa te duc la baie si chestii din astea?"ma intreaba ea rusinata
"Ma tem ca da"zambesc eu malefic
"Nu e amuzant!"rade ea si imi arunca o perna in fata
Okay.Stiu ca pare rapid dar eu chiar vreau sa o intreb pe Gemma daca e insarcinata.
" 'Em,promiti ca nu o sa te superi?"
"Sigur.Ce e?"spune ea jucaus
"Esti insarcinata?"
"Liam..................."
--------------------------------
Ha ha!Va las in suspans *ras malefic*
Imi cer mii si mii de scuze ca am postat asa tarziu dar a fost Craciunul.A trebuit sa il spionez pe 'Mos Craciun'.Si scuze ca am scris asa de putin dar inspiratia mea a fost furata de Mos Craciun.
Cam atat pentru azi.Sa speram ca voi posta inainte de Revelion.Daca nu...eu va spun de-acum An Nou Fericit!
CITEȘTI
Harry's little sister <3 (Liam Payne Fan Fic)TERMINATA
FanfictionDrama,dragoste.Gemma,o pustoaica de 16 ani.El,un barbat.Nimeni nu credea ca Gemma si EL pot sa fie impreuna.Dar...cum este cand ALTCINEVA nu e de acord*?