👑1👑

304 15 1
                                    

Беше 7:00 сутринта Джимин се събуди от пищящата из цялата къща аларма. Изключи я и си взе телефона след което видя че е 7:00.Той стана от леглото нямаше много време да се оправя затова набързо сложи очилата си и сложи гел обу си анцуг и бяла тениска. Изми си зъбите и хукна към училище.

Беше 7:25 той беше пред вратата на класната си стая той влезе и видя как всички започнаха да си шепнат нещо и да се подхилкват. Не обърна особено много внимание на това и тръгна към чина си който беше в ъгъла най във края.

Седна и на чина му имаше бележка пишеше : (Хей идиот ще спреш ли да се правиш на интересен и започни да ходиш като нормалните хора.)

Джимин изхвърли бележката в кошчето. Часът започна, госпожата влезе и каза че имаме нов ученик.

- Така деца имате нов ученик на име Чонкук той е на 18 от днес ще е в нашият клас и ще седи до Джимин.

Всички се обърнаха към мен аз седях и бях като гръмнат. Защото аз познавам Чонкук той беше в предишното ми училище. Бяхме приятели докато не започна да се заяжда с мен и да ми се подиграва че съм по-нисък от него. От тогава го мразя.

Чонкук тръгна към чина на Джимин тогава някой го спъна и той падна. Целият клас се притича да му помогне. А Джимин започна да се смее доста силно.

*от името на Чонкук *

- вървях към чина на Джимин който всъщност много добре познавах. И тогава някой ме спъна и паднах както винаги всички се притичаха на помощ. Но чух смеха на Джимин помислих си че се смее на нещо друго но след като се изправих видях как ме сочи и се смееше още по-силно.

Куки: ЕЙ ТЪПАКО ЗАЩО МИ СМЕЕШ!!!!

Чим: Така първо нямаш никакво право да ми говориш така. Второ ти кой си че да ми казваш на кой да се смея и на кой не.

Куки: АЗ СЪМ ЧОНКУК ПРИЯТНО МИ Е ВЕЧЕ ЗНАЕШ КОЙ СЪМ И ЩЕ ТИ ГОВОРЯ КАКТО СИ ИСКАМ ЯСНО ЛИ Е!!!!

Чим: ТАКА ЗНАЧИ ПИСНА МИ ВСИЧКИ В ТОВА СКАПАНО УЧИЛИЩЕ ДА МИ СЕ ПОДИГРАВАТ И ДА МЕ ОБИЖДАТ!(беше доста ядосан)

Куки: АЗ КАКВО СЪМ ВИНОВЕН?

Чим: ТОЧНО ТИ ЛИ ПИТАШ ТОВА!

Госпожата: МОМЧЕТА СПРЕТЕ ДА СЕ КАРАТЕ ДЖИМИН ИЗВИНИ СЕ ВЕДНАГА НА ЧОНКУК.

Чим: Добре извинявай Куки ъъъъ....Чонкук.

Куки: ъгх идиот. Чакай ти как ме...

Точно преди Чонкук да довърши Джимин го прекъсна и каза -никък забрави това.

*часът започна**гтл Куки*

- всички мълчаха госпожата говореше нещо. Аз погледнах към Джимин той си ровеше в телефона. Беше ми скучно и затова реших да видя какво прави толкова на тоя телефон. Той влезе в инстаграм видях че имаше 300 съобщения. Погледнах го за да видя реакцията му. А той дори не обърна внимание. Искам да видя какво му пишат толкова не че ми пука но кой ще го хареса тоя.

- той реши да види съобщенията и отвори първото. Пишеше - (здравей секси много си красив искаш ли да се запознаем 😍).Аз седях и се чудех какво става. Джимин отговори - (ммм здравей мерси и ако искаш може да се видим 😉). Аз наистина не знам какво се случва. Всички 300 съобщения бяха подобни. Но едно ми хвана окото пишеше- (хей коте снощи беше страхотно 😍искаш ли тази вечер пак ама този път у нас а не във вас 🤤).

- (Джимин отговори - ох татенце разбира се че искам 😛само да ми дойдеш 🤤😉😚.)Аз наистина не знам какво се случва. След това чух звънеца...........
_________________________________

Здравейте 😊 дано моята историика да ви хареса. ❤





BAD BOY (JIKOOK) Where stories live. Discover now