👑2👑

193 12 2
                                    

......

-Аз наистина не знам какво се случва. След това чух звънеца..........Джимин стана и остави телефона си отключен излезе от класната стая и видях , че слиза надолу по-стълбите. Влязох във инстаграм и бързо извадих моя телефон като снимах името му.

- След като снимах името му реших да отида и да се позабавлявам малко все пак обичам да се закачам с хората 😏. 

-Тръгнах да слизам по стълбите но се блъснах в някой той ми каза ( ЕЙ ТЪПАНАР НЕ ВИЖДАШ ЛИ ЧЕ ИМА ЧОВЕК ПРЕД ТЕБ) : Аз го погледнах а този човек беше Джимин, беше оцапан навсякъде с кетчуп беше толкова смешен 🤣. Видях парчето пица на пода Джимин ме бутна и тръгна към тоалетните.

- Аз започнах да се смея. Ще се позабавлявам с него и без това си е същият зубър като преди чудно защо във инстаграм му пишат толкова комплименти за друг ли се представя 🤔?!

- Е като се прибера ще видя какво става. Е дали Джимин още е в тоалетната 🧐ще ида да проверя.

*гтл Джимин*

- Качвах се по стълбите докато  някой не се блъсна в мен аз му се развиках. Погледнах го и това беше Чонкук пак ли тоя. Заради него пицата ми падна и сега съм целия в кетчуп.

- Избутах го и влязох във тоалетната. Измих си лицето след което усетих някакви ръце около кръста ми обърнах се това беше Wonho. Той ме придърпа до него. И ме целуна, тогава влезе Чонкук.

- Wonho ме беше хванал доста силно и не се отдели от целувката дори когато Чонкук влезе. Телата ни бяха толкова близо че едвам дишах.

-Той ме пусна и сведе поглед...

Чим: Какво беше това Wonho?

Wonho: Ами виж аз искам да ти кажа нещо. 

Чим: КАЗВАЙ!

Wonho: Ами целунах те защото те харесвам и..... 😳

Чим: И какво? 🤨

Wonho: Ами... Ох не мога чао....

*от името на Чонкук*

- Влязох във тоалетна и видях Джимин да се целува с някъв те кво заедно ли са 🧐. Реших да остана да видя какво ще направят но те не ме и отразиха.

- Започнах да си мия ръцете като дочух ,че момчето се казва Wonho. Също чух и разговора им значи този си харесва Джимин. Лол не знаех че някой харесва точно Джимин.

- Wonho излезе от тоалетната а Джимин си наплиска лицето със вода. И си пипаше устните. Все едно това му беше първата целувка.

- Джимин ме погледна и излезе от тоалетната. Чух звънеца и влязох във клас. Джимин влезе малко след мен. Той взе телефона си и видя че има съобщение.

- Аз съм любопитен затова погледнах в телефона му. Имаше съобщение от Wonho.

*Чат (Wonho and Джимин)

Wonho_cute- хей извинявай че така изхвърчах и те оставих сам 😐.

Bad_mochi- Добре няма нищо. Ааа може ли да те питам нещо?

Wonho_cute - да пиленце😊

Bad_mochi - ъъъ... Така защо ме целуна и какво искаше да ми кажеш.

Wonho_cute- ще ми бъдеш ли гадже? 😳

Bad_mochi- 😶😐амиии..... Аз си имам гадже извинявай.

Wonho_cute- МОЛЯ!? Но как кога кой???!!

Bad_mochi - от доста време. Казва се Yoongi. И имам снимки с него в инстаграма ми.

Wonho_cute - Чакай ти имаш инстаграм? Как се казваш там

Bad_mochi- ъъъъ ще ти пиша после че съм в час чао...

(Чатят в фейса не в инста)
____________________________

Хей 👋 така става малко по мистериозно но спокойно скоро ще има доста интересни неща. 😊

BAD BOY (JIKOOK) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang