hay sikeyim ya

1.1K 100 41
                                    

taehyun, annesinin ona seslenmesiyle beraber yatağından, ardından da dağılan saçlarını karıştırarak odadan çıkmıştı. pijamaları ve şişmiş yüzüyle oturma odasına girmesindeki tek neden evde sadece annesinin olduğunu düşünmesiydi.

taehyun içeriye girer girmez ona yönelen gözlerin sahiplerine baktı. kesinlikle utançtan ölecek gibi hissetmişti, bu yüzden özür dileyerek hızlıca oturma odasından çıktı ve odasına doğru koşar adımlarla ilerledi.

beomgyu şaşkınca çocuğun arkasından bakarken telefonunu çıkartmış ve arkadaş grubuna misafirliğe geldiği kişinin yakışıklı ve bir o kadar da şapşal gözüken çocuğundan bahsetmişti. huening kai, beomgyu onlara fotoğraf atsın diye ısrar ederken, beomgyu onu geçiştirmek için kabul etmiş ve telefonunu kapatmıştı.

yaklaşık on dakika bile geçmeden taehyun geri dönmüştü, ama bu sefer oldukça bakımlı ve harika bir şekilde.

beomgyu olabilecekmiş gibi daha da çok etkilenirken selam vererek tam karşısına oturan çocuğu izlemeye başladı. annesinin arkadaşı bakışlarını beomgyu'ya yönelterek gülümsemiş ve "taehyun ile umarım iyi amlaşırsınız beomgyu." demişti.

beomgyu adının taehyun olduğunu öğrendiği çocuğa bakarak tebessüm etmiş ve kadına geri dönerek kafasını sallamıştı.

"anlaşacağız bence bayan kang."

tebessüm etmiş ve telefonunun ekranını açarak karşısındaki çocuğun fotoğrafını gerçekten çekmeye çalışmıştı, flaşı patlamasaydı...

"hay sikeyim ya..."

taehyun yüzüne doğru patlayan flaşla beraber gözlerini hızlıca karşısındaki çocuğun telefonuna, ardından bakışlarını sertleştirerek çocuğa bakmıştı. beomgyu anlık utançla beraber hızlıca telefonunu indirmiş ve gözlerini sıkıca kapatmıştı.

ito - taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin