III

4 1 1
                                    

Pytania pochodzą od użytkownika cosiekwarriors



1. Ile książek wojowników przyczytałaś? (Mangi, nowele i super edycję też się liczą)

Na razie udało mi się przeczytać w całości 1 serię, jednak na mojej półce czeka na przeczytanie Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy oraz Północ!


2. Jaka jest twoja ulubiona oc z wojowników?

Nie mam ulubionej OC z wojowników - wszystkie, które tworzę bardzo lubię, chce dać im ciekawe charaktery, aby każdy z nich był wyjątkowy na swój sposób. OC które bardzo lubię to np. Jasny Krok, Ropusza Gwiazda czy Pstrokaty Wąs! Są też postacie, z których nie jestem w pełni zadowolona, będe musiała nieco je dopracować. Informacje na ich temat można znaleźć w Księdze OC, gdzie mam wszystkie informacje na ich temat!


3. Jak długo piszesz na watt?

Na wattpadzie jestem od dosyć dawna - od 2017 roku!


4. Skąd tyle inspiracji do książek?

Nie wiem czy można nazwać to inspiracją - czasem jakiś pomysł wpada mi do głowy, więc zapisuje go szybko, a później zaczynam realizację.


5. Ile czasu znasz wojowników?

Wojowników znam już od roku 2016, od lata, wtedy zaczęłam czekać na kolejne tomy z niecierpliwością!


6. Co sądzisz o polskich okładkach wojowników?

Polskie okładki bardzo mi się podobają, są wyjątkowe! Patrząc na okładki kolejnych serii jestem pod wrażeniem, jednak ciągle podobają mi się też te starsze.


7.Szara Pręga vs Krucza Łapa

Szara Pręga! Lubię też Kurczą Łapę, jednak właśnie Szara Pręga towarzyszył Ognistej Gwieździe przez całą 1 serię, trochę się z nim zżyłam. Mimo, że nie był najlepszym wojownikiem nadal go bardzo lubię! Krucza Łapa też jest ciekawym kotem, cieszę się, że udało mu się umknąć przed Tygrysią Gwiazdą w porę!


8.Ucieczka w dzicz vs Północ vs Widzenie

Nie czytałam niestety jeszcze Północy czy Widzenia, więc wybieram Ucieczkę w dzicz.


9. Lody vs Sorbet

Zdecydowanie Sorbet! Są troche lżejsze od zwykłych lodów.


10. Enauka vs normalna nauka

Raczej wolnę e-naukę, bo mogę zorganizować sobie czas tak jak jest mi wygodnie, mogę robić lekcje wieczorem albo rano czy w nocy. Problematyczne są jedynie przedmioty takie jak fizyka czy chemia, gdzie wolałabym jednak, żeby nauczyciel tłumaczył nam temat. Cała reszta nie sprawa mi większego problemu.


11. Hot16chellenge Andrzeja Dudy vs hot16chellenge dzieci, które same się nominowany

Niestety tutaj nie mogę wybrać, nie słuchałam hot16challenge ani Pana Dudy ani większości osób - wyjątkiem jest GargamelVlog i Pan Korwin Mikke.


12. Rdzawy vs Księżniczka

Tutaj trudno mi wybrać - lubię oba te koty! Wybiorę jednak Księżniczkę, bo wydaje mi się dobrą i ciekawą postacią, która urozmaiciła serię. Od Rdzawego wolę jednak Ognistą Łapę i Ogniste Serce!


Dziękuję za pytania! Mam nadzieję, że moje odpowiedzi wystarczyły!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Q&AWhere stories live. Discover now