* Bu küüçük hikayede Eleven sensin.İyinizi yine;)
Mike'ın açısından
Korkuyordum. Gözümü açtığımda hala o lanet sınıftaydım.Dustin ve Lucas yavaşça uyanıyorlardı. Ama ne Demogoran'dan nede s/i 'inden bir iz vardı. Panikledim. Hemen ayağa kalktım. " S/İ! NERDESİN!?S/i?!!!" yanağımdan sıcak bir yaş düştüğünü hissetim.Yo. Olamaz.O bizi bırakmaz.Beni bırakmaz. Küçükken bir söz vermiştik. O sözünü bozamaz. Ama bozdu.Değil mi? Ona seslendik.Ama tek ses okulun dışarısından gelen ambülans ve polis araçlarının sirenleriydi. "Mike. O gitti dostum" dedi Lucas elini omzuma koyarak. Ama ben elini geri çektim. " N-NASIL BU KADAR SAKİNSİN LUCAS! O -0 BİZİM İÇİN KENDİNİ FEDA ETTİ! VE SENİN TEK YAPTIĞIN O GİTTİ DEMEK!" dedim ağlıyarak.Dustin yanıma geldi ve sarıldı. Sonra bizi dışarı çıkardılar. Beni bir ambülansa alıdılar ve kaşımdaki küçük sıyrığı temizlediler. Birden annemin sesini duydum ama kafamı çevirmedim bile. Annem bana sarıldı. Ama artık bana hiç bir sarılma yetmiyordu. Birden kendimi evde buldum.Kendimi ruhsuz bir beden gibi hissediyordum. Annem ve Nancy salonda ağlıyorlardı. Ama bende artık ağlıyacak yaş kalmamıştı ( Ariiii).Odama çıktım. Ve bir fotoğraf gördüm. Ben ve S/i. 82 Snowball'u. Fotoğrafı aldım.Yatağıma oturdum.Yanağımdan yine o yaşların döküldüğünü hissetim. Sonra aklımdan son sözleri geçti.
Flashback:
*burayı baya bir değiştirdim haberiniz olsun* S/İ yine güçsüzlükten bayılmıştı.Onu tam kaldırıcaken bir adamın sesi geldi "Bırak onu" dedi. Bu oydu. S/İ 'in korktuğu kişi. Beni birisi çekiştirdi.Dustin ve Lucas 'da iki adam tarafından tutluyordu. "BIRAK BENİ!" diye bağırıyorduk.Adam S/İ 'nin yanına çöktü. "11. Yaralısın.Bırak seni iyileştireyim" diyordu. Gözleri açılmıştı. " BIRAK BENİ SENİ PİSLİK!" diye bağırdı.Ve tepinmeye başladı.Ama adam onu bırakmadı. "BIRAK ONU MANKAFA !" diye bağırdım. " Onu alıcaksan ilk olarak bizi öldürmelisin!" dedi Dustin. Sonra aklıma o geldi. "Kan" dedim. "Ne?" "KAN!" sonra duvar kırıldı. Ve Demogorgan koştu ve adama saldırdı.Ben hemen S/İ 'ni kaldırdım ve kucağıma aldım. Koştuk ve fen sınıfna girdik.Ben S/i 'ni bir masaya yatırdım. Çok kötü görünüyordu. Damarları simsiyahtı.Anlında kocaman bir yara vardı.Hemen elini tuttum "Korkma hepsi geçicek.Kötü adam gitti. Bu olay bitince seninle yine Snwoball'a gidicez. Sonra belki yeni açılıcak olan lünaparka bile birlikte gideriz." dedim. "S-söz mü?" dedi. "Söz" "MİKE!" diye bağırdı Lucas. Ben hemen yanlarına koştum. Birden kapı kırıldı.Ve demogorgan içeri girdi. Biz ona taş atmakla meşgulken,S/İ ayağa kalktı.Ve yavaşça yürüdü. "S/İ DUR!" diye bağırdım. Ama o dinlemedi. Ve elini havaya kaldırdı.Her yer karamıştı. özümü açtığımda Demogorgan yerdeydi. S/i de. Hemen yanına koştum. Yavaşça nefes alıyordu. "M-mike." "Burdayım.Burdayım. Başardın!" dedim.Yarı ağlıyordum yarı gülümüyordum. " Mike kendimi kötü hissediyorum" "Hiçbir şey olmayacak. Seni iyileştirecekler." " yardım et.lütfen." " s/i.S/i! SAKIN GÖZÜNÜ KAPAMA!" dedim. " Üzgünüm.Ben bu dünyadaki en kötü arkadaşım. Seni haketmiyorum." "Sakın bir daha öyle söyleme. Esas ben seni hak etmiyorum.Sen bu dünyadaki en iyi arkadaşsın" " Umarım seni gerçekten seven birini bulursun Wheeler." "O KİŞİ SENSİN! LÜTFEN GÖZÜNÜ AÇIK TUT.DOKTORLAR YOLDA!" "seni seviyorum Mike." "Bende seni seviyorum.beni bırakma lütfen." " beni seni bırakmıyorum her zaman burda * Mike'ın anlını göstererek* ve burda olucam * Mike'ın kalbini göstererek*." "Bir yere gitmiyorsun!" " Mike lütfen. Senden tek bir şey istiyorum.Eddie'ye yandındaymışım gibi hissetiri misin? ( IT)" "İhtiyacı olmayacak çünkü sen yanında olucaksın" " lütfen.ona iyi bakıcağına söz ver Michael" "S-söz veriyorum" "güzel" dedi.Sonra yavaşça gözleri kapandı." S/İ?" ve eli elimi bıraktı. Nefes almayı kesti. "S/İ!!AÇ GÖZLERİNİ! lütfen!bırakma beni! lütfen.lütfen" dedim ama o sırada ikinci bir patlama oldu. Yine her yer siyahdı.
Flashback sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
finn wolfhard ımagins
FanfictionSELAM!Herhalde ülkede tek bu kurba suratlı bebeye aşık olan ben değilimdir.Değil mi? Herneyse.Bayanlar baylar,karşınızda son model finnie boy hayal etme makinesi!İyi hayaller karşim;)