LOŞ BİR HASTANE ODASINDA gözlerini açan genç, karanlık ve soğuk odaya baktı.Nerede olduğunu anlayınca yatakta doğrulmaya çalıştı. Fakat ona engel olan bir şey vardı. Yatağa kelepçelerle bileklerinden bağlamıştı. Başını yana doğru çevirdi ve içeri giren dolunay ışığını fark etti. Işığı takip edip aya baktı ve daldı. Yirmi üç yaşındaki bu gencin adı taehyung 'di. Mutlu bir hayatı vardı. Bir bilgisiyar şirketinde yazılımcı olarak çalışıyordu. Tam bir dahiydi. Birinci, altıncı ve onuncu sınıfları atlamış, üniversiteyi iki senede bitirmişti. Mutlu hayatını tamamlayan kişi sevgilisi, güzeller güzeli jennie' ydi. Uzun kumral saçları, ela gözlü(𝙨𝙖𝙡𝙡𝙖𝙙𝙞𝙢) Çok güzel bir üniversite öğrencisiydi. Taehyung dört sene önce hafıza kaybı geçirmişti. Annesi ve babası busan'a giderken bir tırın altına gitmişlerdi. Kazadan sadece jimin kurtulmuştu. Kuzeni ailesinden kalan tek kişiydi. Ona bu kötü kazayı ve ailesinin ölümünü anlatmamış, aksine yalanlar söylemişti. Ve geçmişini ondan hep saklamıştı. Ailesinin işini, onun 𝙠𝙖𝙙𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞 ve tabii ki kendi mesleğini söylememişti. Bazı şeyler fazlasıyla gizli kalmıştı. Önemli şeyler...
Taehyung dolunaya iyice odaklandı. Ve olanları hatırlamaya başladı.
☞︎︎︎𝗙𝗹𝗮𝘀𝗯𝗮𝗰𝗸☜︎︎︎
Sinema çıkışı, gagnam'dan eve gitmek için karanlık ve sisli bir ara sokağa girmişlerdir. Jennie taehyung beline sarılmıştı. Hava soğuk ve sisliydi. Taehyung ve jennie'nin girdiği ara sokak şehir kargaşasıdan uzakta görünsede, en yakın polis karakolu, hastane ve sinema en az iki-üç sokak ötedeydi. Ara sokak fazlasıyla sessizdi. Jennie korkmuş olmalı ki, tae'nin beline daha sıkı sarıldı. "sence film nasıldı?" diye sordu.
"idare eder," dedi tae.
"bence saçmaydı".
"mümkün," diye cevap verdi tae.
"Mümkün?kurtadamlar, vampirler, avcılar, kötü ruhlar, seçilmişler... Saçma! Hem neden bütün vampirler çirkindi? Güzel vampir olamazmış hiç?" dedi jennie "Sonuç olarak hergün vampir ve kurtadamlarla karşılaşmıyoruz değil mi? Herhalde saçma, canım. Zaten adı üstünde, fantastik" diye gülerek cevap verdi tae. Tam o sırada kurt uluması duydular. Sokağın tam ortasındaydılar.
"Bu da ne?" dedi korkuyla jennie. "köpek olmalı. Korkma hayatım. Ben buradayım" sisin içinden bir şey jennie'yi hızla yukarı çekti. Sis öyle yoğunlaşmıştır ki hiçbir şey görünmüyordu. Jennie avazı çıktığı kadar bağırdı. Tae önce şok oldu ve yukarı baktı. Sonra bağırmaya başladı "JENNİE! JENNİE! ONU BANA GERİ VER LANET ŞEY! "☞︎︎︎𝙛𝙡𝙖𝙨𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙚𝙣𝙙☜︎︎︎
Hastane odasında Taehyung , "jennie! Jennie!" diye bağırıyor, kendini sağa sola atıyordu. Kelepçe bileklerini kanatmıştı. Sesini duyan nöbetçi polis, hemşire, hasta bakıcı ve doktor hızla içeri odaya girdi. Hasta bakıcı tae'nin omuzlarından yatağa bastırıyor, polis ayaklarını tutmaya çalışıyordu. Hemşire elindeki şırıngaya yatıştırıcı çekti. Taehyung gözlerini kocaman açıp doktara baktı. "Söyleyin bana! Jennie nerede?" "Tae bey, üzgünüm ama jennie..." doktor devam edemedi. "çözün beni lütfen. Onu görmeliyim" "olmaz. Şu anda zanlısı. Jennie 'nin davası çözülene dek kelepçeyi çıkaramam. Kaçma ihtimalini göze alamam," dedi polis. "o zaman lütfen..onu görmem gerek..yalvarıyorum.." Doktor başını sallayıp, "üzgünüm" dedi "bu olanaksız."
Polis memuru tae uykulu gözlerle bakıp, "tanıdığın birileri var mı?" diye sordu "arayıp haber vereceğin birileri" "kuzenim," dedi Tae ümitsizce "telefonu getiriyim," diyen polis odadan çıktı. Beyaz önlüğünü savuran hızla, bir bayan doktor odaya girdi. Eldivenleri de önlüğü gibi kan içindeydi. Odadaki meslektaşına bakıp, "doktor, 407'deki hastayı kaybediyoruz," dedi. "lee-min, yuna hemşire benimle gelin! kang, sen burada kal!" hemşire ve doktorlar hızla odadan çıktı. Hasta bakıcıyla taehyung odada baş başa kalmıştı. Tae onunla göz göze gelince de, "hava ne güzel değil mi?" dedi sırıtarak. Tae tekrar ay ışığına bakmaya başladı. Anıları canlanmıştı.
Sisin içinden bir şey hızla birkaç metre ötesine düştü. Bu Jennie'yi. Tam ona doğru koşarken, jennie'nin başında dikilen, uzun saçlı, kırmızı gözlü kadını fark etti.
Polisin tiz sesiyle irkildim.
"hey, telefonu getirdim. Al bakalım"
"teşekkürler" Telefon birkaç kez çaldı ve sonunda hattın öbür ucundan uykulu ama kendine güvenen bir erkek sesi geldi.Merhabaa yeni bir hikayeyle gelicem söylemiştim umarım beğenirsiniz beyeğenin lan o kadar yazıyım bizde insanız neyse daha 1. Bölüm bitmedi ama sizi sıkmayayım diye kısa kestim 30 dk sonra 1. Bölümün devamı gelecektir diğer bölümde lisa ve jungkook ta geliyor byytt
Offf yeni şarkı efsane bro
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir avcıları ˡⁱˢᵏᵒᵒᵏ
FanfictionDOLUNAYLI BİR GECEDE, 𝑡𝑒𝑝𝑒𝑛𝑖𝑛 𝑒𝑛 𝑢𝑠𝑡 𝑛𝑜𝑘𝑡𝑎𝑠𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑢𝑟𝑡,𝑏𝑎𝑠𝑖𝑛𝑖 göğe 𝑘𝑎𝑙𝑑𝑖𝑟𝑚𝑖𝑠 𝑢𝑙𝑢𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢.𝑌𝑎𝑣𝑎𝑠𝑐𝑎 𝑘𝑎𝑓𝑎𝑠𝑖𝑛𝑖 çevirdi.𝑔ö𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖 𝑘ı𝑝𝑘ı𝑟𝑚𝑖𝑧𝑖𝑦𝑑𝑖 .𝑦𝑎𝑣𝑎𝑠 𝑎𝑑𝑖𝑚𝑙𝑎𝑟𝑖𝑦...