Zayn uyanmış olmanın verdiği mutsuzlukla okul koridorunda yürürken onu izleyen kahverengi gözleri fark etmemişti. Derdi erken veya geç uyanmak değildi, uyanmaktı. Uyanma eylemi bir güne olumsuz başlaması için tek başına yeterliydi.
Şifresini girip dolabını açtığında göz hizasındaki rafta gördüğü böğürtlenli çikolata ve papatya ile afallamıştı. Çikolatanın üstündeki post-iti alıp okuduğunda istemese de yüzü an be an yumuşamış ve hatta gülümsemeye başlamıştı.
Patavatsızlığım için özür dilerim. -LP
Gülümseyerek not kağıdını üst rafa yapıştırıp büyük papatyayı ve çikolatayı aldı. O, hâlâ kendisini izleyen Liam'ı fark etmemiş olduğu için yumuşadığı gözlerinden okunan ifadesiyle sınıfına geçerken Liam da zaferle gülümseyip kendi sınıfına geçmişti.
Zayn en sevdiği çikolatalardan birini yerken dibinde azıcık su kalmış bir şişeye papatyasını koymuştu. Bu kadar basit şeylere düştüğüne inanamıyordu. Ama o kadar laf yedikten sonra Liam'ın bu zarifliği çok hoşuna gitmişti. Kavga ettiği insanlar genelde zehirli dili yüzünden bir daha onunla iletişime geçmeye bile çekiniyorlardı.
Hoşuna gitmiş olsa bile yelkenleri suya indirmek istemiyordu. Liam ona düpedüz yavşıyor da olabilirdi. Onun hoşlanmasını sağlayıp sonra alay edecek de olabilirdi, evet Zayn bunu yapanı da görmüştü. Ya da sadece projeler için yapıyordu ki bu en mantıklı olanıydı. Liam'ın sadece kendisini kırdığı için cidden özür dilemek istemiş olabileceği şıkları arasında bile değildi.
~~~
Liam Payne
Sorun yok
Boşuna zahmet etmişsin
Hem düşüyor mu böyle?
Düş diye yapmadım
İçimden geldi
Ama sen düştün galiba? :D
yazıyor...
Anan düştü senin gerizekalı
yazıyor...
Ortada düşeceğim bir şey mi var??
yazıyor...
Düşmediysen o sırıtış neydi
yazıyor...
Yok tabii
Sınıfta mısın?
Yep
Ama 2 dakika kaldı dersin başlamasına
Dünden beri çok özledin biliyorum ama göremeyeceksin 💔
Liam seni öldürürüm.
Of tamam dalga geçiyorum xkdbslhdşsdk
Brnimle dalga geçme kardeşim
Anlamıyorum ben şakadan
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr Prejudice / Ziam Texting
FanfictionZayn'in biricik öğretmenleri, son projelerini yapmak için biriyle iş birliği yapması gerektiğinde diretiyorlardı. Okulun %99.9'undan nefret eden Zayn ise okulun popüler çocuklarından biri olan Liam Payne ile ödev ve proje yapmayı hiç mi hiç istemiyo...