beş

109 18 12
                                    

İkra gözlerini pörtletmiş bir şekilde beni dinlerken bir yandan da elindeki pipetiyle oynuyordu. O haliyle o kadar saçma göründü ki gözüme birden sözümü kesip kahkaha atmaya başladım.
"Tövbe rabbim be oluyo kız geldiler mi sana"
Kahkahalarımın arasından "He fena geldiler" diyerek daha çok gülmeye başladım. Sanırım onun da psikolojisini bozmuştum çünkü o da bir ara gülmeye başladı.
Aptal aptal güldüğümüz birkaç dakikanın sonunda nefesimi kontrol ederek kendime gelmeye başladım. İkra'da kendine gelmiş olacak ki gözlerini sinsice kısmış devam etmemi bekliyordu. Derin bir nefes alarak anlatmaya devam ettim.
"Kuzum işte ben en son fotoğrafımı paylaştıktan sonra mesaj kutuma bakayım dedim. Normalde kalabalık diye bakmıyorum biliyorsun ama ne hikmetse bakasım tuttu. Gözüme çarptı mesajı başladım okumaya 3 aydır iyi geceler ve günaydın mesajı atıp duruyor. Cevap verdim eğlencesine. Anonim olayına özendiğimi biliyorsun zaten. Eğlenecektik ne güzel ama ters yaptı, sinirlendim engelledim."
Gülerek "Sen delisin Nursu Yalman, bas baya delisin." diyip kahvesinden bir yudum aldı.
Doğruyu söylüyordu, ben gerçekten deliydim.
🎈

Anonim: ee sen hala engelini kaldırmamışsın

Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.

Anonim: mecbur bana yeni hesap açtıracaksın

Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz

Anonim: ay kes be anladık mesaj gönderemiyoz

Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz

Anonim: ben sanırım deliriyorum.

Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz

Anonim: yalnız muhabbetim sarıyormuş benim

Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz

Anonim: sen beni niye engelledin ya

(Görüldü ✅)

@nursuyalman:  burada anonim sensin olum

@nursuyalman : ters yapamazsın bana

@nursuyalman : ben terslerim anca seni

@nursuyalman: ayıks

Anonim: bengü-günaydın 1:10 açsana bi

@nursuyalman: SEN MANYAKSIN ŞDÖCŞSÇŞCÖCPDÇDPDL

🎈

gökyüzünde ne çok yıldız var | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin