Co jsem to udělal

548 21 14
                                    

Na úvod,bude to asi dlouhá část.
Pro upřesnění,to bude tak jak tu situaci viděl každý za sebe.Doufám že to pochopíte a čauky💋

Pohled Dana:
Dojel jsem k Ikonovu domu.Dům na první pohled vypadal samozdřejmě prázně,protože jeho rodiče s jeho ségrou jeli na pár týdnů pryč.
Několikrát jsem zvonil,ale nic.Vchodové dveře otevřené.V ten moment jsem se o Ikona začal bát.Pootevřel jsem tedy dveře.První mě napadlo se podívat do kuchyně.Nikdo.Takže Ikonův pokoj.Postupoval jsem potichu.Kdyby věděl že jsem tady,poslal by mě někam.Dveře Ikonova pokoje otevřené,trochu jsem nakoukl.Ikon byl úplně zničený.Ležel na posteli,brečel a koukal do stropu.V tom jsem si to neuvědomil a vběhl jsem do pokoje.Hrozně se lekl.Úplně sebou cukl,ale nevydal ani hlásku.Jenom se na mě smutně koukal.Ku*va s toho jsem nemohl.Měl jsme chuť brečet taky s toho jak hrozně vypadal.K-"Ikone."Sedl jsem si vedle něho a jenom ho obejmul.Nic jiného teď nepotřeboval.Ani slova.Nic.Začal mi brečet na záda.Bože jak já ten pocit nesnáším.Ten pocit když nechci aby brečel,ale nemůžu tomu zabránit.Chtěl jsem ho hladit po vláskách a být v jeho obětí navždy.Najednou se ale odpojil z obětí.L-"Proč jsi přišel Kuky?"Řekl to takovým slabým hláskem.D-"Přišel jsem ti pomoct, protože..."chtěl jsem mu to konečně říct,že ho prostě miluju,ale nešlo to.D-"Jsem tvůj kamarád."L-"Nepotřebuju pomoct.Já se s tím vyrovnám sám.Musím."D-"Ani náhodou mi nezabráníš ti pomoct a s čím se potřebuješ... srovnat?"Mlčel.D-"Lukáši."Chtěl brečet furt by brečel,ale vyslovení jeho jména ho asi nakoplo mluvit.L-"Celou dobu jsi měl pravdu.Ona mě celý ten vztah nemilovala.Byl jsem jenom její bankomat a já blbec jsem si toho nevšiml."Zase brečel.Dal si hlavu na moje rameno což bylo pro mě neskutečně nádherné.Ale měl problémy,to bylo otřesné.D-"Ta...."Nechtěl jsem nadávat,tak jsem radši potom slovu zmlkul.D-"Nemáš hlad?"L-"Ne."Odmlouval.D-"Lhát se ti nevyplatí."Chtěl jsem mu zajít pro něco k jídlu,ale chytl mě za ruku.Tak jsem se tedy na něho podíval jakože proč?L-"Nechci abys odešel."Usmál jsem se.Byl jsem neskutečně šťastný že mě tu chce.Chtěl se ke mě přitulit nebo tak něco,ale já seděl,takže mu to moc nešlo.Tak jsem si teda lehl na záda.On si poslušně lehl na můj hrudník.Jako on chvíli brečel ale zachvíli přestal.Potom už ležel normálně,ale já jsem nebyl vůbec vklidu srdce mi bylo jako o závod.Prostě jsem tomu nemohl uvěřit.Leželi jsme tak pár minut,ale já to potom nervozitou nevydržel a promluvil jsem.D-"Ehm...už je ti l-líp?"Jako posadil se hned,asi slyšel z tónu hlasu že jsem nervózní.Bál jsem se co řekne.L-"Je mi líp."
Sedl jsem si do tureckého sedu.On se očvidně chtěl přispůsobit a tak si sedl stejně,ale blíž ke mě.Bylo to celkem romantické.Nevím jestli to udělal protože byl smutný nebo proto,že mě taky miluje,ale byl jsem rozhodnutý že mu to řeknu teď.D-"Víš...potřebuju ti něco říct."Zase jsem znervózňel,ale skvěle mi hrál do karet.L-"Co?"a prohrábl mi tak mírně vlasy.To mi dalo energii a udělal jsem to.Políbil jsem ho.V tu chvíli jsem si ale neuvědomil co se může stát.Chvilku se mu to ají líbilo,ale potom se odtrhnul.L-"Dane proč!?"D-"Promiň mě..."Nenechal mě ani domluvit.L-"Běž."
Jak si přál tak jsem udělal.Šel jsem k autu.U auta jsem se posledně podíval na Ikonův dům a asi mi ukápla slza.Nevím.Odjel jsem na nejbližší parkoviště.Tam jsem zastavil a srovnával jsem si všechno co jsem pokazil.Jop brečel jsem."Co jsem to udělal!?"Bouchl jsem si do volantu a dál brečel,ale už víc intenzivněji.Litoval jsem toho.Já....Na to není ani oslovení.*Prostě si to posral Dane chápeš!*
Řeklo něco v mojí mysli."Já nechtěl."A brečel jsem ještě víc...

Pohled Ikona:
Ležím,brečím a koukám do stropu.Každý den to teď tak mám,ale dneska byl zvláštní den.Někdo mi zazvonil na dveře.Hah kdo by myslel na takového hlupáka a ubožáka.Pár krát zazvonil,tak jsem si myslel že to byl pošťák a určitě zachvíli odejde.Za pár minut mi někdo vběhl do pokoje.Bože já se lekl,ale hned jsem si všiml že to je Dan.To je takový chudák,že semnou strácí čas.Vypadal ustaraně,ale to určitě nebylo kvůli mně.(básnička jak sviň xd)K-"Ikone"Najednou si vedle mě sedl a obejmul mě.To je ten nejlepší člověk kterého znám.Automaticky jsem začal brečet.Dojalo mě to a zároveň připomněli chvíle s ní.Nechtěl jsem ať mě takhle vidí,tak jsem radši přestal a jenom jsem se ho zeptal.L-"Proč jsi přišel Kuky?"D-"Přišel jsem ti pomoct, protože..."zadrhl se,ale proč?Asi to bylo jedno protože hned dodal.D-"Jsem tvůj kamarád."L-"Nepotřebuju pomoct.Já se s tím vyrovnám sám.Musím."A taky že jo.D-"Ani náhodou mi nezabráníš ti pomoct a s čím se potřebuješ...srovnat?"Nechtěl jsem mu to říct.Ne proto,že bych mu nevěřil nebo tak,ale proto,že bych zas brečel.D-"Lukáši."Hrozně pěkně vyslovil moje jméno.Tak jsem sebral všechnu sílu a prostě to ze sebe dostal.L-"Celou dobu jsi měl pravdu.Ona mě celý ten vztah nemilovala.Byl jsem jenom její bankomat a já blbec jsem si toho nevšiml."Stejně jsem se rozbrečel.Miloval jsem ji.Dal jsem si hlavu na jeho rameno.Prostě jsem potřeboval aby byl u mě.D-"Ta...."Nedořekl tu větu a nevadilo mi to.D-"Nemáš hlad?"Samozdřejmě že ano.L-"Ne."Lhal jsem,ale on není blbý a ví že asi hlad mít budu.D-"Lhát se ti nevyplatí."Vstal a šel směrem ke dveřím.Rychle jsem ho chytl za ruku.Nechápavě se na mě podíval.L-"Nechci abys odešel."Usmál se a byl cute,ale na to abych se taky usmál bych musel mít ještě přítelkyni.Sedl si zpátky na moji postel a já jsem potřeboval cítit jeho blízkost,tak jsem se o něho otřel nebo co to bylo?Jo jsem hroznej amatér.Lehl jsi na záda a pochopil jsem,co po mně chtěl.Tak jsem si lehl na jeho hrudník a chvilinku brečel.Po chvilce jsem přestal,protože jsem měl u sebe toho nejůžasnějšího člověka na světě.On ale po chvilce začal být nervózní.Poznal jsem to hned.Hlavě podle toho jak divně dýchal.Po pár minutách promluvil.D-"Ehm...už je ti l-líp?"Posadil jsem se.Z toho tónu hlasu mu to asi nebylo moc příjemné.L-"Je mi líp."Sedl jsi do tureckého sedu.No a já blbec se chtěl vnucovat,tak jsem si sedl taky,ale blíž k němu.Až tak blízko,že se naše kolena dotýkali.D-"Víš...potřebuju ti něco říct."Zase znervózněl.L-"Co?"Chtěl jsem ho uklidnit tak jsem mu prohrábl vlasy.Cítil jsem jak se trošičku zachvěl.Podíval se mi do očí a udělal něco,co bych od něho nikdy nečekal.Políbil mě.Bylo to překvapivě fakt úžasné,ale potom jsem si uvědomil co vlastně dělám.L-"Dane proč!?"D-"Promiň mě..."L-"Běž."Prostě proč to sakra udělal!?Divil jsem se,ale udělal hned to co jsem řekl.Šel.Připomnělo mi to odchod Natky,ale tohle mě bolelo ještě víc.Musel jsem se na něho ještě posledně podívat z okna.Byl u auta a podíval se na náš dům.Reálně mu asi ukápla slza.V ten moment mi došlo že jsem mu ublížil.Sedl jsem si zpátky na postel a zašeptal.L-"Já nechtěl Kuky.Já nechtěl."
Zase jsem se cítil stejně.Možná i hůř...

Je 1:27 a já tu pro vás dokončila tudle část s hodně slovy xd,ale jdeme na moje clickbaity.Co myslíte budou zase kamarádi nebo ne?Nebo žeby Ikon chtěl vztah?To se dozvíte příště😉
Bai bai🙈💃🏼

Dane myslíš to vážně?(gayfanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat