Bir gun lise yillarinda anne ve babasini kaybetmis olan emmlyin oykusudur.
Yillar yillari acilar ise sevgiyi boguyordu, artik bu aciya dayanacak hali kalmayan emmlyinin sevgiye ihtiyaci vardi. Arkadaslari emmly istemiyor, kendi basina gecimini sagliyordu bu oldukca zor bir hayati vardi kucuk emmlyinin. Annesi ve babasi 09.07.2017 yili tarihinden bu yana bu zefir hayati surduruyordu emmly.Kendi ihtiyacini saglamak icin ise okul cikislarinda okulun yanindaki bir kafede calisiyordu her gun ayni seyleri yapiyordu;kitap okuma cizim yapma temizlige gitmek disinda kucuk emmly sanatada onem verir kalan paralariyla ise farkli etkinliklere gider sanat alaninda bilgiler ogrenirdi gunlerden bir gun emmly sanat etkinligine gitmek icin hazirlanir ve yola cikar. Karsisina sik giyimli beyaz sapkali yuvarlak gozlugu ile herkesin ilgisini toplayan bu adam emmlyi gorunce birden gozlugunu cikarir ve emmlyi suzmeye baslar emmly hizli adimlarla etkinlik alanina dogru gider adam emmly takip eder emmly bunun farkina varmistir ve kosarak adami atlatmaya calismistir ve basarili olmustur. Derin bir nefes alan emmly etkinlik alanina vardiginda ise ne gorsun adam karsida tablo aliyordu emmly saskina dondu bir seyler dusunmeye basladi ,acaba neden burada? ve beni neden gizlice takip etti? emmly kafasindaki sorulara yanit veremiyordu. Artik temizlik yapmak icin okulun yanindaki eve geldinde ise temizleyecegi evin sahibi az once etkinlikte gordugu adamin ta kendisiydi gercekten emmlyin dusunceleri degisti kafasindaki sorularin nedenini bulamiyor ve korkuyordu aklinda dolasan neden sorusu onu bitiriyordu.
Neden?
Neden?
Neden ?
Artik is dahada karmasiklasmisti ne yapacagini bilemiyor adami pur dikkkat izliyordu adam kendisini neden dikkatli bir sekilde izledigini sordugunda emmly ne diyecegini bilemiyor ve sonunda temizlige baslamasinin gerektiginin soyledi adam itiraz etmeden kabul etti adam yavas adimlariyla merdivenlerden inip kapiyi yavasca cekip gitmisti emmly temizlige ilk olarak evi supurmeye basladi supurge sesinden adamin geldigini duyamayan emmly adami arkasinda bulunca gercekten cok kormus ve cigilik atinca adam endiselenmisti.