2.

48 3 1
                                    


Jen chci zmínit, že fotky ne vždy budou pasovat s příběhem, protože je dosti těžké najít nějakou která pasuje úplně přesně. Jsou spíše orientační aby jste si zhruba dokázali vybavit jak popisovaná věc vypadá.
                Z pohledu Demi
Když jsem stála na stage moje oči po celou dobu sjížděli na hnědovlasou dívku v první řadě, stále mě nějakým způsobem přitahovala. Když jsem chytla její ruku a sjížděla s ní po svém těle cítila jsem pocit jako nikdy v životě. Měla jsem plné břicho motýlků a mé ruce se začli třást, takový dokonalý pocit blaha.

  Po skončení koncertu jsem zašla do šatny se převléci a napadlo mě, že bych mohla požádat Maxe (mého bodyguarda) aby mi zajistil setkání s hnědovlasou dívku z první řady. Chtěla jsem ji poznat blíže a zjistit co za pocit to bylo když se mě dotékala, co to mělo znamenat.
Vyslala jsem tedy Maxe a druhého bodyguarda aby ji našli a poslali ji ke mě do autobusu.

Vyšla jsem z šatny a zamířila ke svému busu, po cestě jsem doufala aby tady stále byla a kluci ji našli a dovedli mi ji. Pamatuji si přesně co měla na sobě a její krásné oříškové oči jsem nemohla dostat z hlavy. Když jsem došla do autobusu, nachystala jsem na stůl flašku s vínem a dvě skleničky, vedle nich jsem položila obložený talíř s ovocem. Posadila jsem se na židli a netrpělivě čekala.

     Z pohledu Maddie
Mířily jsme k autobusu, v hlavě se mi promítaly myšlenky o tom co se bude dít, mé ruce se klepali a pomalu jsem ztrácela pojem o mé chůzi, určitě jsem musela vypadat jako bych v sobě měla dvě promile. Zastavily jsme před busem a jeden z vysokých mužů mi podržel dveře a ukázal směrem dovnitř, pochopila jsem že mám vejít.

   Hned při vstupu jsem spatřila Demi sedící u stolu a koukající do telefonu, najednou se otočila, její oči se rozzářily, na obličeji se jí objevil její široký a ten nejdokonalejší úsměv, který jsem kdy viděla. Postavila se a rychlou chůzí došla ke mě, byla o hlavu menší než já což jsem vůbec neočekávala protože na stage vypadala mnohem vyšší, podala mi ruku a řekla ,,Ahoj já jsem Demi ráda tě poznávám a omlouvám se za takové přepadení" byla tak strašně roztomilá až se mi z toho podlamovali kolena, podala jsem jí ruku a odpověděla "Ahoj já jsem Maddie a není vůbec za co se omlouvat, ráda tě poznávám, jsi můj veliký vzor a na dnešním koncertu si byla vážně úžasná!" zachovala jsem se trapně, ale nešlo ji to neříct přece jen to byla pravda.

   Demi se pousmála, poděkovala a ukázala na místo kam se mám posadit, když jsem se posadila, chytila flašku bílého vína a naznačila jestli chci nalét, kývla jsem hlavou a pozorovala jak se Demi soustředí na nalévání vína do mé sklenice.
Než jsem stihla něco říct Demi spustila ,,Víš normálně si takhle nevodím své fanoušky do autobusu, ale ty jsi mi už od prvního pohledu přišla sympatická a ráda bych se o tobě dozvěděla více" v momentě kdy to dořekla jsem si přišla jako v ráji, jakoby se najednou všechny mé sny začali plnit, cítila jsem nepopsatelný pocit štěstí.

   Začali jsme si povídát a ani jedna jsme nevnímali čas, popíjely jsme víno, smáli se a jako by kolem nás nic jiného neexistovalo. Podívala jsem se na telefon a zjistila že je 1 ráno a já mám v sobě několik promile alkoholu, řekla jsem Demi že už asi budu muset jít, že je po půl noci. Demi se zastavila a s vážným pohledem řekla "V tomhle stavu a tak pozdě v noci tě už nenechám nikam jet samotnou, přespíš tady." v ten moment se zarazila a přidala "Akorát nemáme lůžko navíc tak pokud by ti nevadilo spát semnou." objevil se mi koutku úsměv a odpověděla jsem "Jasný že mi to nevadí, vždyť jsi Demi Lovato, můj splněným sen." Demi se začala smát, chytla mě za ruku a začala mě provádět po autobusu, obě jsme měli v sobě hodně alkoholu takže naše chůze bylo spíše klopýtání ze strany na stranu.

   Svlékla jsem ze sebe své oblečení a oblékla si kraťase a tričko, které mi Demi půjčila. Lehla jsem si do postele vedle Demi a chvíli se rozhlížela po místnosti.
S Demi jsme si ještě chvíli povídali a najednou jsem slyšela její hlas pomalu kolísat a v momentě kdy jsem se otočila Demi už spala. Přikryla jsem se peřinou a pomalu začala upadat ke spánku.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 31, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

sexy dirty love Kde žijí příběhy. Začni objevovat