Jeon Jungkook boy aynasından titreyen elleriyle son kez papyonunu düzeltti, veya düzeltmeye çalıştı. En yakın arkadaşı ve sağdıcı Park Jimin kocaman bir iç çekti ve yanına geldi.
"En fazla 15 dakika sonra evli olacaksın ve hala şu aptal şeyle uğraşıyorsun. Son kez düzeltiyorum, ve gayet iyi gözüküyorsun Jungkook sana yemin ederim. Dediğim gibi, hiç bir aksilik çıkmayacak ve hayatının aşkıyla evleneceksin. Şimdi eğer hazırsan mihraba doğru gitmeliyiz, bütün konuklar şuan yerlerinde ve sizi bekliyor."
Jungkook hala titrerken son kez bir kendine baktı. O an sanki tüm hayatı gözünün önünden geçti, Taehyung ile tanışması, aşık olması, evlenme teklifi ve diğer her şey, en ince detayıyla. Kim Taehyung onun hayatıydı, hayatının aşkı, dünyası, her şeyi. Ve hayatının aşkıyla evlenmesiyle sadece dakikalar vardı.
Jimin ile birlikte odadan çıktı, yavaş ve titreyen adımlarla mihraba doğru yürümeye başladı. Ve karşısında nişanlısı Kim Taehyung'u ve sağdıcı Min Yoongi'yi gördü. Açık kahve saçları o kadar güzel gözüküyordu ki, sanki daha önce hiç kimse dokunmamış gibi. Jungkook onu ilk ve her zaman görüşünde olduğu gibi, taptığını hissetti nişanlısına.
Fakat, Taehyung ona bakmadı ilk başta. Heyecana verdi ya da umursamadı bile. Sadece saniyeler sonra, iki evetle -ki bu hayatında diyeceği en önemli evet- canından çok sevdiği sevgilisiyle evleniyordu sonuçta, ne umrundaydı ki şu an?
Jungkook pederin hiç bir konuşmasını duymadı ilk başta, her şey uğultu gibi geldi. Taehyung o zaman ona baktı. Yüzünde gergin, az ama mutlu bir gülümseme vardı. Küçük olan çok güzel buldu onu böyleyken, o da ona güldü. Onun aksine yine gergin ama kocaman bir gülümsemeydi bu.
Gerçek dünyaya dönmesini sağlayansa peder oldu. "Siz Jeon Jungkook, şu anda elini tutmakta olduğunuz Kim Taehyung'u yasal ve evli kocanız olarak kabul ediyor ve Tanrı ve tanıkların huzurunda, her ikiniz de hayatta olduğunuz sürece, ona sadık, sevgi dolu ve itaatkar bir eş olmaya söz veriyor musunuz?"
Jungkook ilk başta Taehyung'a baktı, tekrar onun yüzüne doğru "Veriyorum." dedi ve kalabalıktan büyük bir alkış koptu. Yanındaki Jimin ise gözyaşlarına boğulmuştu bile.
Peder bu sefer aynı soruyu karşısındaki nişanlısına sordu, "Siz Kim Taehyung,şu anda elini tutmakta olduğunuz Jeon Jungkook'u yasal ve evli kocanız olarak kabul ediyor ve Tanrı ve tanıkların huzurunda, her ikiniz de hayatta olduğunuz sürece, ona sadık, sevgi dolu ve itaatkar bir eş olmaya söz veriyor musunuz?"
Jungkook belki de hayattaki en mutlu haliyle sevgilisi, nişanlısına baktı. Farketmedi ilk başta bir ölüm sessizliği olduğunu. Tam konukların aralarında fısıldaştıklarını farkettiğinde, belki de hayatını yıkan o sözcüğü duydu.
"Üzgünüm, yapamam."
Kim Taehyung nişanlısı Jeon Jungkook'u düğün günü terk etmişti.
-
selamm
gelen bir gazla 1,5 senenin ardindan fic yayinladim ve cidden yapabildim mi,olmus mu ondan bile emin degilim.umarim sizi memnun edebilecek hosunuza giden bir seyler cikarabilmisimdir 🥺
sinir 15,kendinize iyi bakin 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
engage | taekook
Fanfictionkim taehyung,nişanlısı jeon jungkook'u düğün günü terk etmişti.