6.

35 6 0
                                    

No čo vám zase poviem výhra bola sladká. Po pravde každý si ju užil. Však čo vyhral čestne a ja si len môžem teraz ísť domov nachystať šaty na rande. Bože tak ma to naštvalo. Nevadí, dúfam len v to že to nebude niečo honosné, lebo na také si ja moc nepotrpím. Niesom typ dievčaťa ktoré miluje luxusné a drahé reštaurácie. Najradšej by som išla niekde do kina alebo na nejaký spoločný výlet, ale reštaurácia...eee, ani za svet.

Keď sme dohrali tak som sa pozrela na hodinky. Bolo už 18 niečo a za pol hodinku nám začne náš film ktorý sme si zo Suyun chceli ísť pozrieť do kina. „Kam máte v pláne ísť teraz?” spýtal sa San. „Chceli sme ísť do kina na jeden nový film ktorý tam dali len nedávno.” povedala Suyun, na čo som sa však na ňu hnusne pozrela. Nechcela som aby im to povedala. „Vážne?! Aj mi sme mali ísť do kina na nejaký horor. Nechcete ísť s nami?” povedal Mingi a pozrel sa na Suyun a na mňa psími očami. Bol tak zlatý že som naozaj nedokázala povedať nie. O pár minút však ku nám prišli chalani z BTS. „Ahojte, videli sme ako sa zabávate. Nechce ísť zajtra ešte na jednu hru? Ale tentokrát len s nami!” povedal RM a všetci na súhlas prikývli. „Odpaľ Namjoon, my sme ich stretli ako prvý!” štekol po ňom Wooyong na čo sa naňho chalani z TXT prekvapene pozreli. „Wooyong neblbni!” povedal Seong-hwa a položil mu ruku na rameno. Wooyong ju zhodil. A sakra, dúfam že sa nepohadajú rovno pred nami! Nevedela som čo mám robiť a tak som sa zo strachom pozrela na Hongjoonga a potom na Suyun. Suyun v ten moment vedela hneď na čo myslím a zakročila keď už sa skoro Wooyong pustil do Jimina. „Všetci prestante!! Zbláznili ste sa?! Nie sme žiadne bábky ktoré si tu teraz budete medzi sebou prehadzovať! Je vám to jasné?!” povedala Suyun zo zvýšeným hlasom a postavila sa medzi nich. Vedela som že takto zareaguje. Ostatný už boli ticho a ostali zaskočený. Seong-hwa obzvlášť.

Suyun ma stiahla za ruku a začali sme vychádzať z haly. Stihol nás však dobehnúť Hongjoong aj s Mingim. „Prepáčte nám to!” povedali zadýchane. „Ešte nikdy sa nestalo aby sme sa s chalanmi pohádali kvôli fanúšikom. Verte mi alebo nie, vy však medzi ne asi nepatríte!” ostala som zaskočená. Ako to myslel? „Prečo by sme nepatrili?” „Lebo jedna vec je tá, že každá by už dávala aspoň tisíc storys na ig len s nami a to že by stretli BTS a TXT by bolo ešte viacej nápadité a správali by sa šialene. Ako je možné že vy také nieste?” nevedela som mu moc na toto odpovedať. No ako som sa pozrela na Suyun tak asi odpoveď vedela. „Viete chalani. My vás totiž neberieme ako populárnych, až kým sa tak nesprávate. Teraz ste sa však tak správali a mňa a ani Yunu to tam už nebavilo. Bili ste sa o nás a ani ste si neuvedomili že my nie sme žiadne veci na prehadzovanie. Štve nás to. Správame sa tak lebo sme normálny ľudia a vy tak isto. Nerobíme medzi nami rozdieli.” na to už len Suyun pokrútila hlavou a ukázala mi nech ideme preč.

Chalani už v tento moment nemali čo povedať. Boli dosť smutný a zaskočený. Ale Suyun mala pravdu, nie sme také ako ostatné, vieme totiž že aj oni sú ľudia a že aj oni maju právo byť slobodný. Teraz mám však výčitky svedomia. Budú nás za toto neznášať? Prišli sme do kina a objednali sme si Popcorn. Už zostávalo iba pár minút kým skončí film ktorý sa odohrával v našej sále. Museli sme ešte počkať. V ten moment sme ich zase uvideli. Išli ako bez duše a keď nás uvideli tak všetci zastavili. Hongjoong na mňa dal pohľad aký som u neho ešte nikdy v živote nevidela. Bol sklamaný a smutný. V ten moment som ho veľmi chcela objať. No tak Yuna, sprav to! Poteší ho to a bude mať možno lepší deň! Bože ty si tak blbá. Nepočúvaj svoje svedomie!

Chalani si objednali Popcorn tiež a čakali na kožených sedačkách. Hongjoong a ja sme však do teraz nepustili zo seba oči. Stále sme sa na seba pozerali. V tom sa Seong-hwa postavil a namieril si to rovno ku nám. „Baby, prosím vás, nepozerajte sa na nás!” v tento moment som ostala sklamaná a až to priam zabolelo. Pozrela som sa na Suyun ktorej už išli slzy z očí. Nedokázala som ju zastaviť. Seong-hwa už išiel naspäť na svoje miesto. No keď sa Suyun stretla s Mingiho pohľadom tak sa rozplakala ešte viec a začala utekať preč. Ja som sa pozrela na Hongjoonga a začala som plakať aj ja. „Suyun počkaj!!” začala som na ňu kričať. Videla som ešte kútikom že sa chalani postavili a keď Mingi s Hongjoongom chceli za nami bežať tak ich Seong-hwa zastavil. Bolo to od neho hnusne. Zranil totiž naše city a tak tiež aj naše pohľady na nich sa zmenili. Už pre nás asi nebudú tou skupinou ktorú Suyun milovala a tou skupinou ktorú som ja začala milovať keď som ich začala naozaj spoznávať.


Takže konečne nová časť😘😘💖dúfam že sa vám zatiaľ príbeh páči. 🙈😇😇❤️

𝕸𝕽. 𝕻𝖊𝖗𝖋𝖊𝖈𝖙 Where stories live. Discover now