0.0

964 89 19
                                    

[Medya: BTS JIMIN  - 'Promise' official MV]

Ve bir tane daha taslak kitabı... Aklıma fikir gelince unutmamak için yazayım dedim. Bu seri biraz garip gidecek sanırım.. Her neyse, iyi okumalar! Lütfen oy verin! 💕

◆◆◆◆◆

Park Jimin

Elimdeki fincanı sıkı sıkı tutarak açtığı yayını izliyordum. Yaklaşık bir haftadır günlerim böyle geçiyordu. Ne olduğunu anlayamadığım bir zamanda kız gibi depresyona girdim ve karşıma çıkan ilk yayını izlemeye başladım. Nedenini bende bilmiyorum ama resmen büyülenmiştim. Ve sonrası gelmeye başladı...

Kız arkadaşları ile birlikte yeni yıl hazırlıkları yapıyordu. Başına taktığı kırmızı şapka ile sevimli görünüyordu. Bu haline büyülenmişken arkadaşlarından birisi şapkasını aniden çıkarınca afallamasına sebep oldu. Başını odaklandığı hediye paketinden çekip arkadaşı Chaeyoung'a döndü.
"Ne yapıyorsun?"

Bunu gülümseyerek söylemişti. Hiçbir zaman arkadaşlarına karşı kaba olmamıştı. Yani ben izlediğim videolardan yola çıkarak öyle düşünüyordum. Şu bir hafta içersinde neredeyse bütün videolarını izlemiştim. Şimdi ise açtığı yayınları dikkatle takip ediyordum.

"Jen bugün sokakta yaralı bir köpek bulmuş. Heyecanla ve tedirginlikle eve getirmiş. Köpeğin bacağındaki yarayı sarmış ve onu sahiplenmiş." Arkadaşı Lisanın söylenimi ile daha dikkatke izlemeye başladım.

"Bu kızın gerçekten büyük bir kalbi var." Jisoo'da konuştuğunda yanaklarının kızardığını gördüm. Bunu fırsat bilerek kaçırmadan ss aldım. Bu hali çok şirindi. Arkadaşlarının yerinde olsam her dakika yanaklarını sıkardım. Ama, nerde bende o şans...

"Bu miniğin ismini ne koyalım?" diyerek arkadaki köpeği eline aldığında istemsizce yüzümde bir tebessüm oluştu. O, çok güzeldi... Bütün dikkatleri üzerine çekiyordu. Ve onu sadece ben izkemek istiyordum! Ama ne yazık ki şuanda açtığu yayını 9 milyon kişi izliyordu. Çoğusu erkekti... Bunu yorumlarda ki kullanıcı isimlerinden anlıyordum.

"Chimmy'ye ne dersiniz?" yüzünde ki gülümsemeyi silmeden tekrar konuştuğunda büyük bir kahkaha atmıştım. Çünkü bizim çocuklar bazen bana böyle seslenirdi. Şansa bak.

Sehoanın üzerinde duran laptopu dizlerimin üzerine koyarak parmaklarımı klavyede gezdirdim.
Yorumumu dikkatle yazarak göndedim. 'Hey, o benim adım!😂' yanına koyduğum emoji bunu ciddi olarak söylemediğimi belli ediyordu. Yorumumu görmüş olacak ki gözü yorumlara takıldı. Kalbim kütküt atarken kıkırdayarak yorumuma cevap verdi. "Ah, üzgünüm. Birisinin böyle bir ismi olduğunu düşünmüyordum."

Heyecandan bayılacakmış gibi hissediyordum. Başkaları için önemsiz olsada, bu benim için çok önemli bir şeydi. İlk defa ondan cevap alıyordum...

Jennie Kim, 24 yaşında bir youtuber. 10 milyondan oluşan bir takipçi kitlesi var. Bütün sosyal medyalarda ve özellikle youtube'da oldukça popüler. 'Jendeukie', hayranları onu bu şekilde tanımlıyor.

Gelin, bu şanslı genç adamın Jendeukie ile olan hikayesine bir göz atalım...


◆◆◆◆◆◆◆

Ve işte uzun zamandır beklediğim kitabın ilk bölümü bu şekilde sonlandırıldııııı.

Biricik okuyucularıma küçük birer armağan...
❤❤❤❤❤

YOUTUBER | JenminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin