[Medya: BTS Jimin - 'LIE' official MV]
•••••••••
Jennie Kim
"Jen, iyi misin?" dedi Jisoo ellerini alnıma koyarken. İyi miydim? Hayır, son zamanlarda sürekli kusuyordum. Geceleri hep ateşim çıkıyordu. Doktora gitmek istemiyordum çünkü her zaman aynı ilaçları yazıyordu. Ve bu ilaçlar hiç işime yaramıyordu.
Kızlar endişelendiği için Jisoo yanımda kalıyordu. Her ne kadar gelme desemde yalnız kalmak istemiyordum. Yalnızken duvarlar üstüme üstüme geliyordu sanki.
"Daha iyiyim." titrek sesimle cevapladığımda başını salladı. Son kez elleri ile alnımı yokladı ve ayağa kalktı. "Ben çorbaya bir bakayım."
diyerek odadan çıktı. Bende boş odada yine tavanla bakışmaya başladım.Hastalığımın bir an önce geçmesini, yeniden video çekebilmeyi istiyordum.
Henüz 16 yaşında iken başladım youtuberlığa. Küçükken aslında hep mühendis olmayı istemişimdir ama büyüdükçe hayaller değişiyor işte...
İlk videomda belki o kadar çok izlenmeye sahip olamamıştım ama ikinci herşeyi değiştirdi. İlk videomun aksine yeni ve kaliteli bir kamera, komik, avantajlı olan bir konu. Evet, ikinci videom 1 günde toplam 200 izlenmeye ulaşmıştı. Belki şuanki gibi değildi ama yinede fazlaydı.
Konusu ise, bizim kızlar ile gıcık insanlara yaptığımız telefon şakası. O günü şöyle bir hatırlıyorumda, ne gülmüştük ama. Hele en son aradığımız numara, tanrım çok komikti.
O günden sonra buna benzer veya farklı konseptlerde birsürü video çekmiştim. Tabi bazılarında kızlarda vardı. Her geçen gün, beğeni ve abone sayısı hızla artıyordu. Ve işte bu makama, Güney Kore'nin en çok abone sayısına sahip olan youtuberı makamına ayak bastım.
Zorlandım mı? Evet. Yıprandım mı? Evet. Ama en önemlisi, bu 10 milyonun kalbini kazandım. Hatta yakında bir solo şarkısı çıkaracağım. Sözlerini kendim yazdığım, anlamlı bir şarkı.
Yatakta ters dönüp komidinin üzerinde öten telefonumu elime aldım. Kimse aramıyordu, bildirim sesi gelmişti. Ama ben öyle bir zil sesi koymuştumki duyan biri arıyor sanacak.
Mesaj kutuma baktığımda bilmediğim numaradan bir mesaj gelmişti.
"Selam"Sadece bu yazıyordu. Cevap versemmi vermesemmi diye düşünürken zararsız olabileceğine kanaat getirdim.
Bilinmeyen Numara:
Selam.Siz:
Kimsiniz?Bilinmeyen Numara:
Bilmene gerek yok. Önemsiz birisiyim.Siz:
Öyle demeyin, her insan önemlidir.Bilinmeyen Numara:
Gizli bir hayran diyelim.Siz:
Ahh, yinemi? Numaramı nereden buldunuz?Bilinmeyen Numara:
Boşver.Siz:
Bütün bunları boşvereceksem ne anlamı kalır ki?Bilinmeyen Numara:
Haklısın. Ama ismimi söylesem tanıyacağını sanmıyorum.Siz:
Bana yazma amacınız ne o zaman?Bilinmeyen Numara:
Ben... Öylesine.Siz:
Öylesine birilerini rahatsız etmek iyi birşey değil ama.Bilinmeyen Numara:
Tamam, kim olduğumu söyleyeceğim.Siz:
Evet? Kimsiniz?Bilinmeyen Numara:
Ben Chimmy.Siz:
Chimmy? Bizim köpek?Bilinmeyen Numara:
Cidden beni bir köpeğe mi benzetiyorsun?Siz:
Ah üzgünüm. Köpeğimin ismi Chimmy de.Bilinmeyen Numara:
Hatırlayacağını sanmıştım.Siz:
Anlamadım?Bilinmeyen Numara:
Boşver. Saçmaladım sadece. Rahatsız ettiğim için özür dilerim. Gereksiz bir hayranım.Siz:
Hey sen o'sun?
✘
İsmi Chimmy olan?
✘
Cidden engelledin mi?
✘
İnanamıyorum!
✘Eveeet, ikinci bölümün sonuna geldik. Düşüncelerinizi yoruma bekliyorum.
Ve Lütfen şu sol alttaki küçük yıldızın içini doldurabilir misiniz?
Teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUTUBER | Jenmin
Fanfic"Jennie Kim, bir youtuberdı ve Park Jimin ona saplantılı aşıktı..." Küfür ve Şiddet içerir ⚠ mochimen 🍒 ◆25/06/2020◆