~Fata de sub mască~

1 1 0
                                    

Hei,eu sunt Criss și am 19 ani.Nu sunt din Romania dar am trăit aici aproape toată viața mea.Dar ce ar fi sa va povestesc totul să vedeți cum e sa fii părăsit de lume în cele mai grele momente.
Povestea începe așa:

M-am născut în Franța acum 19 ani...totul a decurs bine în timpul nașterii mele,după ceva timp am plecat cu părinții mei in Romania unde am trăit până acum 3 ani,dar asta veți afla în curând.
                         ....
Timpul a trecut,am mai crescut și am 5 ani acum,mă bucur de viață și mă joc mereu,cel mai mult stau cu bunicul din partea tatălui și cu fiul meu mic al acestuia.Sunt tare neastâmpărată,spre exemplu astăzi ninge și este foarte frig afara dar m-am gândit să profit și să îi fac o farsă bunicului meu.Are bocancii sub masă și trebuie să meargă la primărie să își ia pensia,cat despre farsa mea așa începe:

1.Ma joc pe lângă masă deoarece papucii se afla sub ea.
2.Cer o cana și merg sa iau apă și întru cu cana sub masă,unde torn apa in papuci,nu știu de ce nu s-au umplut deja probabil pentru că sunt mari parca 45 mărimea sau ceva genul așa că repet operațiunea de câteva ori.
3.Pe masa se afla un borcan cu gem special pentru mine așa că îl iau,cer o lingura și întru sub masă
4.Incep sa umplu papucii cu gemul acela până golesc borcanul.
5.Ies cuminte de sub masă și pun borcanul înapoi alaturi de lingura,apoi mă așez cuminte.

Și așa a început haosul,după ce am făcut acea prostioara m-am făcut foarte cuminte și ce să vezi bunicul meu trebuie sa plece așa că se apleacă după papucii lui.In momentul in care îi scoate de sub masă scot un mic chicot gandindu-ma la surpriza....văzând asta nu ma certat ci și-a luat slapii și a plecat la primărie,este frig afară și zăpada este destul de mare dar pe el nu l-am deranjat.Saracu bunicu......

De aici nu îmi mai amintesc nimic despre copilăria mea până la această vârstă,dar îmi amintesc când aveam 7 ani așa că o să vă povestesc.

                     Anul 2007

Anul 2007 a fost cel mai dureros am din viața mea,nu îmi amintesc nimic înainte și după luna Octombrie,dar știu doar atât.E dimineață și mama a plecat la doctor că o dor tare măselele,era și umflata iar eu am rămas acasă cu sora mea mai mică,ea are 10 luni,nu știu data în care suntem..sunt la școală în clasa 1,am teme de făcut așa că o aștept pe mama in timp ce mă joc,mă întreb pe unde o fi....In timpul zilei când mama sa întors de la medic parea supărată,am întrebat de ce dar nu am primit răspuns,era prea ocupata așa că nu am insistat,restul zilei a fost liniștită pentru mine,dar in casa este agitație mare și mă întreb ce se petrece.A doua dimineața văd că au venit la noi mătușa mea din orașul Fălticeni și mai văd încă câteva persoane pe care nu le cunosc inca,văd că fac sarmale și ceva ce miroase dulce dar în ciuda acestor mirosuri ce învăluie casa mă întreb ce so petrece,hmm știu o să o întreb pe mătușa Eudochia,așa îi spunem noi.

Mă apropii de ea și o întreb dacă pot să o ajut la tăiat brânză,aceasta accepta și mă lasă și pe mine sa incerc,dar nu reușesc din prima.Eh au trecut și astea iar acum am aflat că și tata se întoarce alaturi de doi frați de ai lui din Franța,de unde lucra el.O mai întreb pe mama odată ce se petrece și acum văd că a devenit destul de serioasa,mă ia de mana și mă duce in camera apoi mă așează pe pat și îmi spune exact cuvintele astea:

-Bunicul a făcut infarct la volan și nenea care era cu el la ținut în viață până la spital dar acolo medicii de pe ambulanță l-au scăpat cu targa pe scări.A murit bunicu!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 31, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

                    ~Fata de sub mască~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum