interviu

95 3 0
                                    

Pe 15 decembrie, Bella a postat pe facebook ul ei un link cu un interviu iar eu am incercat sa il traduc. :

Reporterul: Care a fost rolul dumneavoastră preferat pe care le-ați jucat până acum? Bella: "Amityville: The Awakening". (raspunsul ei a fost mai lung, dar am tradus scurt si al obiect, repet, acesta nu este tot reportajul, am ales numai intrebarile care cred eu, ca sunt mai interesante)

R: Ai lansat recent prima carte, "Toamna Falls." Cat a durat procesul? BT: A fost nevoie de aproximativ un an și nu a fost ușor. (mai spune ceva, dar decat sa va traduc prost, mai bine deloc) R: Cartea ta este inspirata din viața reală? BT: E un amestec de experiențe personale și lucruri pe care le-am vazut. Există o mulțime de lucruri care se întâmplă în cartea care sunt foarte real pentru viața mea. Singurul lucru care este exact identic cu ceea ce sa întâmplat [mie] este scena la început când tatăl lui moare. E exact cum am primit un telefon când a murit tatăl meu. Am vrut ca oamenii să înțeleagă că moartea nu este doar ceva în cazul în care plângi și ați terminat. E foarte lent. R: Pentru tine, cum devi mai increzatoare? BT: Pentru mine, este vorba despre garderoba mea. E blugi, un top și Converse. Asta e ceea ce am purtat zi cu zi. Toată lumea spune, "Oh, nu e din nou Bella!" Interviul are mai multe intrebari, dar acestea au fost mai importante. (cred).

Bella Thorne #FactsWhere stories live. Discover now