*
Pov Floor
Kutwekker, ik sla erop en hij valt op de grond. Shit kapot, noujah en nieuwe dan maar. Ik sta uit m'n bed en rek mezelf uit. Ik ga met moeite staan.
Ik doe wat kleding aan en kijk in de spiegel. Uhg! Het maakt niet uit wat ik aan doe ze vinden me toch lelijk. Die kut school! Ik heb er ook helemaal geen zin meer in. Ik haal snel een borstel door m'n haar.
"Gvd is het al zo laat?" Er is echt helemaal niemand thuis. Iedereen is al weg. Slecht teken dus, waarom geeft er hier niemand om me. Ik smeer snel een boterham en dan gaat de bel al.
"Fack." Ik ren met de boterham in m'n mond naar de deur en doe onder weg al strompelend m'n schoen aan.
"Zo lekker bezig." Lacht Diva als ze me ziet. Ik gooi m'n jas in haar gezicht.
"Heb je je verslapen?" Lacht ze nu hard.
"Zie je het dan?" Vraag ik sarcastisch en Diva duwt me naar binnen.
"Kijk dan." Zegt ze en ze wijst naar m'n broek.
"Shit!" Ik ren weer naar boven en trek snel een andere broek aan. Al hijgend trek ik m'n schoenen aan en gooi wat random boeken in m'n tas.
"We moeten nu echt gaan hoor." Zucht Diva als ik zit te prutsen met het slot van de deur.
'Laat ook maar' mompel ik tegen mezelf en stap op de fiets.
Aangekomen daar op school zijn de eerste woorden al naar ons gegooid.
"Heei lelijkaards !" horen we.
Ik kijk naar Diva, ze probeert haar tranen in te houden. Ik leg mijn arm op haar schouders. Diva is echt een gevoelig meisje maar laat het bijna nooit zien. Integenstelling tot ik ik trek me d'r niks van aan maar van binnen breek ik.
"Ik kan dit niet meer Floor. Elke dag hetzel-" zegt Diva maar ze wordt onderbroken doordat iemand haar duwt. "What da fack ?" roep ik tegen Matthew. Matthew zit te lachen en geeft Hayes een 'handshake'.
Ik help Diva om op te staan. Ze veegt haar broek af en ik zie de tranen in haar ogen maar zoals ik al zei, ze probeert het in te houden. Ik wenk haar om mee te gaan naar de wc's.
Zie ? Dit gebeurt er dus elke dag ...
1ste hoofdstuk!!
Wat vinden jullie ervan?
We doen onze best om 1x per week ofzo te updaten.Xxx Floor & Diva
JE LEEST
In Love With Our Bullies [Magcon Fanfic]
Fanfiction*Her eyes, they used to shine so bright* Elke dag, elke facking dag is het voor jou een hel om uit bed te komen. Elke dag word je gepest, elke dag. Heb je dan nog zin in het leven? Altijd maar uitgescholden worden... Elke dag horen dat jij het niet...