PROLOG

11 4 3
                                    

Rambutnya yang basah dilap menggunakan tuala yang tergantung di bahunya sebelum badannya terus direbahkan ke atas katil .

Dia mengeluh perlahan bila matanya terpandang sebuah gambar yang tergantung di dinding bilik itu . Matanya ditutup rapat dan fikirannya perlahan - lahan mula memaparkan sebuah memori bersama gadis itu .

Bunyi deringan telefon bimbitnya buatkan dia membuka matanya . Perlahan - lahan dia bangun dan bersandarkan ke kepala katil sebelum telefon bimbit yang ada di atas meja kecil di tepi katilnya itu di ambil .

Tanpa melihat nama si pemanggil, panggilan itu di angkatnya .

" Yeoboseyo "

" Annyeong namchin " terkakuh dia bila mendengar suara itu, dengab pantas skrin telefonnya dijauhkan dari telinga .

Bibirnya digigit perlahan bila menyedari siapa yang sedang menelefonnya ketika itu .

" Eun-- "

" So- sorry.. saya terlebih minum hehehe saya nak telefon taxi tadi tapi tak tahu kenapa saya tekan nombor awak pula " potong gadis bernama Eunsoo itu .

" Kau kat mana ni ?"

" Awak kat rumah ? " lelaki itu mengeluh perlahan bila soalannya di balas dengan soalan .

Kedudukannya diperbetulkan sebelum dia mula menjawab, " Mm.. " itu sahaja jawapan yang keluar dari mulutnya, buatkan senyuman nipis terukir di bibir gadis yang menelefonnya itu .

" Dah makan ? "

" Mm.. " sekali lagi itu sahaja jawapan yang diberikannya .

" Awak tengah buat apa ? "

" Baring "

" Baring ? Boleh saya ikut sekali ? " sekali lagi dia tergaman bila gadis itu tiba - tiba sahaja tergelak kuat  .

" I miss you " tuala yang masih dipegangnya digenggam kuat bila mendengar perkataan itu keluar dari mulut Eunsoo sebentar tadi .

Masing - masing terus diam melayan perasan masing - masing sebelum gadis itu mula bersuara semula .

" Boleh kita berjumpa ? " kepalanya didongak memandang jam dinding yang ada di dalam bilik itu .

" Sorry.. aku penat "

" Sekejap je.. saya nak cakap sesuatu, kita jumpa kat taman dekat dengan office ok "

" Eunsoo-ah listen me, kita dah tiada apa - apa . Kita... dah putus "

" Saya tunggu awak tau, jumpa nanti... namchin "

TITTTT

Telefon yang ada di tangannya terus dibaling ke ke tepi sebelum rambutnya diramas kuat .

Ya gadis itu adalah bekas teman wanitanya, dan disebabkan ego  lelaki itu tidak mahu mengukapkan apa - apa sedangkan hatinya masih menginginkan hubungan itu .

" Sorry Han Eunsoo "

『••✎••』

yow.. Assalamualaikum tk jwab dosa tau hah :3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 01, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 ⌠  ᴘɪɴᴋ ʙʟᴀɴᴋᴇᴛ  ⌡Where stories live. Discover now