Prima victimă-Mary Ann Nicols -43 de ani ,ucisă pe 30 august 188

453 14 2
                                    

Era o zi banală de august ,sfârşitul verii într-un cartier sărăcăcios din  suburbile  Londrei .Nimic nu ar fi putut tulbura liniştea acelui cartier dacă o adolescentă de 16 ani ,venită în vizită la mătuşa ei ,nu ar fi descoperti trupul mutilat al femeii .Adolescenta se numea Sally şi venide în ziua aceea cu trenul dintr-o altă zonă a Londrei .Coboară din tren şi văzând că nimeni nu o aşteaptă în gară ,se îndreaptă spre locuinţa mătuşii sale ,având o presimţire sumbră

-Mătuşă Mary,unde sunteţi ? Sunt eu ,nepoata dumneavoastră,Sally,am promis să vă vizitez în vacanţa de vară .Ajungând pe Busk’s Row (astăzi Durward Street) fata îşi găseşte mătuşa moartă,fără suflare şi  măcelărită .Lipsea uterul iar gâtul îi era tăiat .Fata începu să plângă şi  chemă poliţia.care veni degrabă la locul faptei .Crima fusese aşa de  înfiorătoare încât chiar şi poliţiştii au recunoscut "Nu există crimă mai brutală şi mai odioasă decât asta" .Şi acum cine o va înmormânta pe biata femeie ? Chiar Sally rămăsese orfană de mamă ,nu îl mai avea decât pe tatăl ei ,bolnav,şi mătuşa ,care era decedată .Cu sufletul zdrobit fata începu pregătirile de înmor,ântare,ajutat de unul dintre poliţişti  .Ziarele vuiau de monstruasa ştire care a îngrozit Londra iar criminalul ,rămânând în umbră ,îşi freca mâinile a sadisfacţie .Cine să fie acest criminal? Un măcelar care dorea să treacă la următorul nivel ,să nu mai spintece doar animale ci şi oameni ? Un chirug foarte sadi?  Ori pur şi simplu un om pentru care  profesia nu a mai contat atunci când a venit vorba de a-şi urma insinctele criminale ,un om cu imaginaţia bolnavă şi cu sufletul vândut Diavolului .Cine va mai fi următoarea victimă?

Jack Spintecătorul -legenda care înfioarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum