장 01

97 21 6
                                    

꒰🍨꒱ Jang Minyoung ,

Aku hanya menjadi pemerhati dari jarak yang agak jauh . Kemudian aku melepaskan keluhan kecil . Aku rasa macam jiwa aku dah terpisah dari badan aku ni disebabkan aku nampak Kangmin buang macam tu je coklat yang aku bagi secara diam-diam dekat dia .

Kalau tak suka bagi je la orang lain . Buat penat je aku keje part time siang malam nak beli coklat mahal tu .

Mirae di hadapan hanya menggelengkan kepalanya ke atas perbuatan aku .

" Aku dah cakap dah , kau tak nak dengar . Daripada kau kejar dia baiklah jugak kau terima namja-namja yang sukakan kau tu "

aku menggelengkan kepala aku , tak nak . Ish buat ape terima diorang ? tak mau la bukan taste aku .

Banana uyu di meja di capai .

" Minyoung . . . Aku kesian je dengan kau . Aku cuma tak nak kau sedih tu je "

Aku mengeluh lagi . Cakap orang senang la , dia takpe la dah couple dengan crush idaman dia , si yeonho tu . Aku ni ? notice pun tak . Entah-entah tak kenal pun aku .

" Mirae , kau tak nak tolong aku ke ? "

dia berhenti dari mengunyah .

" tolong ? mesti la aku nak tolong . Tapi kalau dia langsung tak perasan kehadiran kau , semua usaha . Sia-sia je Minyoung "

" tapi , kalau kita teruskan mencuba mana tahu ada hasil ? "

Mirae mengangkat bahunya lalu kembali menyuap nasi ke dalam mulut .

" up to you . . . "

__________________

 𝙴𝙽𝚃𝙷𝚄𝚂𝙸𝙰𝚂𝚃 + •. ᵏᵃⁿᵍᵐⁱⁿWhere stories live. Discover now