! Bu hikayenin gerçekle bir alakası yoktur ve tamamen hayal üründür. Homoseksüel bir ilişki baz alınmıştır. !
...
Hafif rüzgarlı bir ilkbahar günüydü. Son model sayılabilecek arabasından inen Barış, saatine bakarak kendi kendine söylendi. Katılması gereken şirket toplantısına on beş dakikadan az kalmıştı. Şirket bulunduğu yerin yakınındaydı ancak önce kahvaltı etmesi gerekiyordu. Çünkü, bilirsiniz ki aç ayı oynamaz.
Arabasını park ettiği yerin hemen önünde ufak bir pastane gördü. Tam da pastane diyemezdi aslında, dükkan bir pastane olmak için fazla modern duruyordu. Dükkanın kapısını açtığında kapının üzerindeki ufak yeşil zil tatlı bir ses çıkardı. Hızlıca tezgahın arkasındaki çocuğa doğru ilerledi.
'Çok önemli bir toplantıya geç kalmak üzereyim, bir şeyler seçecek zamanım yok. Birkaç şey ayarlayıp paket yapar mısın?' Karşısındaki çocuk hızlıca başını sallayarak onu onayladı ve yiyecekleri paketlemeye başladı.
Barış gerginlikle ayağını yere vururken ona paket yapan çocuğu izlemeye başladı. Yeşil gözleri sabahın bu saatine karşın ışıl ışıl parlıyor, bembeyaz teni ona kar tanelerini hatırlatırken bir iki dakikada her şeyi halleden elleri el alışkanlığına sahip olduğunu gösteriyordu.
'Poşet ister misiniz?' Dalıp giden Barış yeşil gözlünün sesi ile kendine geldi ve kafasını aşağı yukarı sallayarak onu onayladı. Eline uzatılan poşetin üzerindeki kuzu figürüne kaşları çatılacak gibi oldu. Karşı taraftan gelen kıkırtı sesiyle gözlerini ona dikti. Birkaç saniye kesişen gözler kafasında ufak çaplı bir şimşek çarpmasına sebep olurken elini arka cebine attı ve cüzdanını çıkarttı. Kredi kartı kullanmakla veya iki yüz lirayı bozdurmakla uğraşmak çok uzun süreceği için yıpranmaya yüz tutmuş yirmiliği hızlıca çıkardı cüzdanından.
'Yeter mi?' 'Yeter.' Barış, parayı uzatırken birbirine değen parmakları unutmaya çalışarak dükkandan hızlıca çıktı. Hiç normal hissetmiyordu, kalbi bir başka atıyordu sanki. Arabasına yerleşip hızlıca şirkete doğru sürdü.
O, arabasına binerken yeşil olan da kendi cebinden çıkardığı parayı uzun adamın verdiği yirmiliğe ekleyerek kasaya koydu.
____________________________________________________________________
Cennet vatanımın güzel cembar shipperları, şimdilik kısa bir bölüm salıyorum içime sinerse daha uzun olanları atarım.
Dipnot: inş kuzu ve barış aynı takımda olur