Öncelikle kitabımızın konusu Kaachi biliyorum fakat,dünya gündeminde olan şeyleride konuşucaz,
~~~~
Bugün yaşanmasını hiç istemediğim bir şeyden konuşucaz. Irkçılık... Öncelikle insanlar yaratılırken ona nasıl olmak istediği sorulmuyor. Bir kişinin beyaz bir kişinin sihah olması onun elinden gelen bir şey değil. Utanmadılar mı o küçücük kızın konuşmalarını duyarken? Asla ağlamayan ben bile ekran karşısında ağladım, onları güçlü yapan şey ne biliyormusunuz? Onları güçlü yapan şey, siyah olmalarından gurur duymaları. Ayrıca Trump niye ölmüyo ki? Kötüler ölmez diye bir söz vardır ya, bu söz kesinlikle Trump için geçerli ben size söylim.
Ayrıca şuna da bir açıklık getiryim...
Şuan savaştığımız küresel hastalığın sorumlusu Çinliler değil. Tabii ki de ABD. Biliyosunuznki Çinlilerin ekonomisi fazla yüksek. Yani baya iyi durumdalar. O sarışın göt Trump, çinlilerin ekonomisini batırbak için, ABD'de bu hastalığı geçiren kişiyi Çine gönderdi ve o kişi bu hastalığı Çinde yaydı. E sonuç olarak Çinde yayılınca herkes bu hastalığın başını Çinlilerde gördü. Ama olan yine onun ülkesine oldu. Çinlilerde ölen sayısı fazla evt ama Çinliler bu durumu yendi. ABD hâlâ hastalıkla savaşıyor mu? Savaşıyor. ABD'de ölen kişi sayısı her gün artıyor mu? Artıyor. Olan kendi milletine oldu yani. Bir ölmedi ki kurtulalım.