200. Jaki Bohater Odda Ci Miraculum I Dlaczego?

100 8 9
                                    

Baran ♈ : Lisica, ponieważ prowadzenie biedrobloga zajmuje jej za dużo czasu.

Byk ♉: Władca Ciem, bo musi iść wyprać swoje czerwone rurki do pralni.

Bliźnięta ♊: Biedronka, ponieważ doznała stałej kontuzji, a tobie ufa najbardziej na świecie.

Skorpion♏: Czarny Kot, bo wyprowadza się na inny kontynent i nie może zostawić Biedronki bez nikogo.

Ryby ♓:  Pawica - właściwie to znalazłeś miraculum w śmieciach Agrestów, ponieważ jest trochę zepsute.

Lew ♌: Władcy Ciem - ponieważ poddał się i nie chce już ożywić żony.

Rak ♋ : Żółwia - przekazała ci je biedronka, ponieważ wcześniejszy właściciel nie nadawał się do tego.

Waga ♎: Czarnego Kota, ponieważ ten ma dość marudzenia plagga.

Panna♍: Biedronki - ponieważ ta ma dość zalotów Czarnego Kota.

Strzelec ♐ : Lisicy - bo wygrałaś w konkursie na instagramie.

Koziorożec ♑: Pszczoły - bo była potrzebna na już, a ty byłaś pierwszym lepszym przechodniem.

Wodnik ♒: Wszystkie - bo ukradłaś pełną szkatułkę.

Co jako pierwsze byś zrobił z nowym Miraculum?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Koniec.

Aż sama w to nie wierzę, że po prawie dwóch latach zakończyłam przygodę z zodiakami. Pierwsze rozdziały sięgają aż do 23 grudnia 2018r.

Wiecie, że to prawdopodobnie pierwsze i jedyne na POLSKIM Wattpadzie zodiaki, które mają 200 części?

Niestety, bądź stety, druga część się nie pojawi, ale mam nadzieję, że dobrze bawiliście się czytając tę.

Bardzo dziękuję wam za wsparcie, czytanie, każdy komentarz! Kończąc, te zodiaki mają: 18,5 tyś. wyświetleń!

Gdyby nie wy, nie dotrwalabym do końca.

Bardzo wam wszystkim dziękuję i mam nadzieję, że coraz to kolejne osoby, będą się zjawiać, by poczytać o swoich losach w tym pięknym, paryskim świecie.

Ta misja zakończyła się sukcesem, akuma została złapana. Więc mogę wam wszystkim powiedzieć tylko jedno: Zaliczone!

Dziękuję ❤️

Miraculous Zodiacs ~ Zaliczone Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz