Άργησα ρε γαμώτο θα της ακούσω πάλι και δεν έχω καμία όρεξη σκέφτομαι ενώ ξεκλειδώνω την πόρτα όσο πιο σιγά μπορώ για να μην με πάρουν χαμπάρι οι γονείς μου και ξεκινήσουν να μου κάνουν ξανά κήρυγμα για το τι ώρα είναι αυτή η ώρα που έρχομαι και τα λοιπά .Πάλι καλά δεν βλέπω φώτα .Μάλλον κοιμούνται .Μπαίνω μέσα στο σπίτι στις μύτες τον ποδιών μου για να μην με ακούσουν .
-Που ήσουν τέτοια ώρα Ζωή ?, με ρωτάει θυμωμένος ο πατέρας μου , ο οποίος κάθεται τον καναπέ με σταυρωμένα τα χέρια του κάτω από το στήθος .
Είπα και εγώ ότι θα την γλίτωνα . Ποιος τον ακούει τώρα ?
ΕΣΥ !, μου λέει μια φωνούλα μέσα στο κεφάλι μου .Αυτή μου έλειπε τώρα !
-Έξω ήμουν μπαμπά με κάτι συμφοιτητές μου και ήταν μαζί μου και ο Μάνος , αυτός με έφερε σπίτι και δεν είναι άργησα και πολύ 30 λεπτά μόνο 2:30 είναι η ώρα .
-Ένα μην μπλέκεις τον ξάδελφό σου .Ο Μάνος είναι ολόκληρος άντρας και καθόλου να μην πάει σπίτι του δεν μένει με τους δικούς του και επίσης και να έμεινε ξαναλέω γιατί μάλλον δεν το θυμάσαι είναι άντρας κάνει ότι θέλει σε αντίθεση με εσένα που μέχρι να φύγεις από το σπίτι μου θα υπακούεις στους δικούς μου κανόνες μικρή , μου λέει έξαλλος .
Γαμώτο τι σημαίνει ότι είναι άντρας ! ΙΣΟΤΗΤΑ you know?
-Και είσαι τιμωρία για τον επόμενο μήνα δεν έχει εξόδους , χατζιλίκι , καφέδες τίποτα . Θα είσαι σπίτι σχολή σχολή σπίτι και τώρα γρήγορα στο δωμάτιο σου , μου λέει και μου δείχνει με τον χέρι του τον δρόμο .
Τα έχω πάρει τρελά . Πως κάνει έτσι δηλαδή μια φορά άργησα και ήμουν μαζί με τον Μάνο γιατί χωρίς αυτόν δεν με αφήνουν να πάω πουθενά . Πάλι καλά μου έχει αδυναμία ο ξαδελφούλης μου και αν του πω να με αφήσει κάπου μόνη μου το κάνει .
Δεν αντέχω άλλο εδώ μέσα τέλος . Παίρνω ένα σάκο και βάζω μέσα 5 αλλαξιές ρούχα το μπλοκ και τα μολύβια μου , δύο βιβλία της σχολής και λεφτά .Παίρνω το τηλέφωνο μου και πληκτρολογώ τον αριθμό του Μάνου .
τουτ τουτ τουτ
-Έλα μικρή τι έγινε ?, με ρώτησε από την άλλη πλευρά της γραμμής .
-Μπορείς να έρθεις να με πάρεις από το σπίτι να κοιμηθώ στο σπίτι σου ? ή να φύγω μόνη μου δεν κάθομαι και άλλη μέρα εδώ, λέω σχεδόν ψιθυριστά για να μην με ακούσουν οι γονείς μου .
-Τι λες ρε συ ? Έχεις πιει ? Τι είναι αυτά που λες δεν θα φύγεις από το σπίτι , μου λέει για να μου αλλάξει γνώμη .
YOU ARE READING
Απρόσμενος Έρωτας
RomanceΗ Ζωή είναι μια ταλαντούχα φοιτήτρια ερωτευμένη με το θέατρο και την ζωγραφική .Πρέπει να αντιμετωπίσει τους δυο υπερπροστατευτικούς γονείς της , οι οποίοι ξεχνούν την ηλικία της και της επιβάλλονται . Εκείνη αγανακτεί και φεύγει από το σπίτι .Τι γί...