Ανοίγει η πόρτα σιγά σιγά και βλέπω έναν μελαχρινό άντρα με γυμνασμένο σώμα .
Που το ξέρω, θα ρωτήσετε δεν φοράει μπλούζα γιατί μας το κάνεις αυτό ρε αγόρι μου βραδιάτικα .
Μάνα μου τι μανάρι είναι αυτό ?
Φωνούλα ηρέμησε .
-Γεια Άλεξ βάλε καμιά μπλούζα ρε συ είναι και η μικρή εδώ , του λέει και κάνουν έναν αντρικό χαιρετισμό .
-Ξαδελφούλη μου μικρή είναι αυτή μέσα στο μποξεράκι σου άντε , του λέω και με κοιτάνε και οι δύο με γουρλωμένα μάτια .
-Και εγώ σε αγαπάω Ζωή μου , μου λέει ειρωνικά ο Μάνος .
-Ζωή , λέω και απλώνω το χέρι μου για να συστηθώ στον μέλλον συγκάτοικο μου .
-Άλεξ , μου λέει και μου δίνει το χέρι του .
-Συγγνώμη για την αναστάτωση για σήμερα θα μείνω και από αύριο θα δω τι θα κάνω να μην σου φορτώνομαι , του λέω κοιτάζοντας τον στα μάτια .
- Όχι ρε συ όσο θες μπορείς να κάτσεις δεν έχω πρόβλημα εγώ , μου λέει χαλαρά .
-Μικρή δεν έχεις να πας πουθενά εδώ θα μείνεις μην με ανησυχείς σε παρακαλώ , μου λέει ο Μάνος του χαμογελάω και τον παίρνω αγκαλιά όσο γίνεται γιατί με περνάει 1,5 κεφάλι δεν φταίω εγώ που αυτός είναι 1,90 .
-Καλά θα μείνω εδώ αλλά θέλω τα πράγματα μου αύριο έχω διάβασμα και εργασία να ετοιμάσω για την σχολή και θέλω να μου μάθεις να κάνω κανα τατουάζ να βγάλω λεφτά να βοηθάω στο σπίτι όσο μένω εδώ εντάξει ?, του λέω .
-Καλά θα στα φέρω αύριο το πρωί και τατουάζ θα σου μάθω να κάνεις το ταλέντο το έχεις αλλά πρέπει να μάθεις και την τεχνική θα στην μάθω εγώ αλλά σιγά σιγά .
-Ελάτε να κάτσουμε ,λέει ο Άλεξ και μας δείχνει έναν καναπέ .
- Καθίστε εσείς . Εγώ πρέπει να φύγω και να δω τι θα κάνω για να φυγαδεύσω τα πράγματα από το σπίτι σου χωρίς να ακούσω τον εφτάψαλμο από τους γονείς σου . Μου χρωστάς χάρη Ζωή !
-Το ξέρω γλυκέ μου αλλά μία με έχεις .Πρακτικά μαζί μεγαλώσαμε οπότε πρέπει να αντέχεις και τις τρελες μου , λέω στον ξαδελφούλη μου χαμογελώντας .
- Καληνύχτα ! Τα λεμε Άλεξ και φρόνιμα εεε,λέει πονηρά ο Μάνος και κλεινει την πόρτα πίσω του .
- Λοιπόν είσαι κουρασμένη ?Θες να πας μέσα να κοιμηθείς?,με ρωτάει πολυ ευγενικά ο Άλεξ .
Παίδαρος ο Άλεξ!
Φωνούλα σκάσε .
-1) Όχι δεν μπορώ να κοιμηθώ γιατί είμαι μέσα στην ένταση μάλλον θα ζωγραφίσω για να ξεσπάσω και 2) έχεις δύο υπνοδωμάτια?,ρωτάω απο περιέργεια .
-1)Αν θες σου κάνω παρέα μέχρι να ηρεμήσεις και νυστάξεις , να γνωριστούμε λίγο και 2) όχι αλλά θα πας να κοιμηθείς στο κρεββάτι μου και εγώ θα στρώσω εδώ στον καναπέ και χτυπάει τον καναπέ με το χέρι του .
- Ούτε να το σκέφτεσαι .Δεν υπάρχει περίπτωση! Έγω είμαι η φιλοξενούμενη εγώ θα κοιμηθώ στον καναπέ .Δεν θα σε ξεβολέψω κιόλας .
YOU ARE READING
Απρόσμενος Έρωτας
RomanceΗ Ζωή είναι μια ταλαντούχα φοιτήτρια ερωτευμένη με το θέατρο και την ζωγραφική .Πρέπει να αντιμετωπίσει τους δυο υπερπροστατευτικούς γονείς της , οι οποίοι ξεχνούν την ηλικία της και της επιβάλλονται . Εκείνη αγανακτεί και φεύγει από το σπίτι .Τι γί...