Беше 2017 , тъкмо започнах 5-ти клас.
За мен това беше начало, нещо невероятно -Мечта.
Почнах, както всяка една година-много развълнувана и изпълнена с въпроси. Дори и да не исках, въпреки че аз не изпитвах това чувство, на другият ден, както се очаква започнах 5-ти клас официално.
Винаги съм харесвала по-интересни неща във всички фактори, в това се включват и дрехите.
Обичах да нося най-вече рокли, къси блузи, но не толкова къси за колкото си помислихте, а най-вече котешки ушички, все пак идолът ми е Ариана Гранде!
Носих всякакви колиета, шарени маратонки и именно поради тази причина ставах обект на подигравки, което е малко глупаво, вие как мислите?
На мен не ми пукаше особено,докато всички не започнаха да ме определят като "кифла", както и тогавашната ми най-добра приятелка - нека я кръстим " Розовото момиче".
Тя ме разбираше най-добре от всеки човек на света тогава. Знам, че съм била само 5-ти клас, но именно съм била дете с чувства, както всички останали (не , че сега не съм детенце)
Не ми беше приятно, хора които даже не познавам да ми казват "кифла",не вярвам,че на някой ще му е приятно.
Не мисля,че съм била " Кифла" само,защото съм се обличала цветно ....По-скоро Jojo siwa 2....
На мен и на "Розовото момиче" не ни пукаше в началото, докато не се появи един проблем....