Baekhyun, Candy MV'sinin yayınlanmasından sonra sanki üzerinden bir yük kalkmış gibi oturduğu sandalyede gerinmişti. Çok çalışmıştın Baekhyun-ah. Mutlu bir şekilde sandalyede sağ-sol yaparken telefonunun titreşmesiyle tüm dikkatini oraya vermişti.
Kainini:
Baek Hyung, Candy'yi kutlamak için her zaman kutlama yaptığımız mekana geldik. Seni bekliyoruz ㅠㅠ.Çalışmasının karşılığını bu şekilde sevdiği insanlarla almak onu her zaman mutlu etmişti. Sırf onların gururlu bakışları için bütün benliğiyle hiç durmadan çalışabilirdi. Daha fazla oyalanmadan üzerine mevsimlik ceketini giymiş ve arabasına doğru ilerlemişti. Arabasına binip ezbere bildiği yolu giderken radyodan rastgele bir şarkı açmıştı. Şansına Baekhyun'un az bir zaman önce çıkan düeti çalıyordu. İnsan kendi söylediği şarkıya eşlik ederken gerçekten tuhaf hissediyordu. Kırmızı ışıkta beklerken eliyle direksiyonda ritim tutmuş, mırıldanıyordu ki elindeki parlak gümüş dikkatini çekti. Channie~. Sahi Chanyeol, bugün Baekhyun'u hiç aramamış sadece sabah Baek çıkmadan önce duygu dolu bir öpücük bahşetmişti. Baekhyun, biraz hayal kırıklığına uğramıştı açıkçası. Kırmızının yeşile dönmesiyle gaza basarak asfaltın yerden kayıp gitmesine sebep olmuştu.
"Sikeyim, Channie~. Seni biraz düz duvara tırmandıracağım." Baekhyun kendi kendine ağlamaklı bir şekilde inleyerek Chan'a yapacaklarını düşünüyordu. Acaba 1 ay seks yasağı mı koysaydı ya da 1 hafta öpüşmemek? Bence ikisi de. Evet, kesinlikle ikisi de.
Kafenin otoparkına arabamı park edip seri bir halde adımlarımı merdivene yönelttim. Zaten araba kullanırken biraz gecikmiştim. İçerisi kararan havaya uyum sağlar bir biçimde hafif karanlıktı. Hoş bir görüntüydü açıkçası. Kapının kapanıp içeri birisinin girdiğini haber veren küçük zil etrafta yankılaıştı. Kimse görünürde yoktu. Sonra kulağıma aşina olduğum ses doldu.
Let me tell ya
Oh oh 널 담은 시선 (love me don't hurt me)
Oh oh 눈을 감아도 yeah (just kiss me don't burn me)
I'll be yours (and I'll be yours)
I'll be yours, baby
I'll be yours (I'll be yours)
I'll be yours, babyŞarkıyı söylerken gözlerimin içine bakıyor, beni olabildiğimden daha fazla yakıyordu. Zaten gözlerinin içindeki koyuluk bile beni cayır cayır yakmaya yeterdi. Şarkının devamını söylemeyi bırakarak adımlarını benim önüme kadar getirmişti. Arkadan Yours'un enstrümantal sesi ve karşımda dikilen dehşet-ül vahşet adam beni sakinleştirmiş, mayıştırmıştı. Yavaşça bana biraz daha yaklaşıp ellerimizi kenetlemişti. Ellerimizdeki gri yüzükler birbirine uyum sağlarken aramızdaki mesafeyi daha aza indirmişti. Şarkıya uyumlu bir şekilde ellerini belime dolamış, kokumu içine çekmişti. Cebinden çıkardığı siyah kutuyla ona ciddi olamazsın der gibi bakmıştım.
"Benimle evlenir misin? Love ya."
Yine şarkıya uyum sağlayarak dediği şeyle gözlerimi devirmiştim. Bu huyundan hiç vazgeçmiyordu, 3 yıldır evli olmamıza rağmen hala onunla ilk günkü gibi evlilik telaşesinde olmamızı istiyordu. Tamam, kabul ediyorum bu beni gerçekten çok hoş hissettiriyordu. Kıkırdamamak için yanağımı ısırmıştım. Ama pek faydası yoktu."Evet, evet. Channie~ seninle her zaman tekrar ve tekrar evlenmeye hazırım."
Dememle elime yeni aldığı 93639227. çift yüzüğümüzü nazikçe takmıştı. Bu adam cidden bütün servetini ya bana tekli ya da bize çift yüzüğü almak için harcıyordu. Elime yüzüğü taktıktan sonra biraz daha bana yaklaşıp dudaklarımı koklamıştı.
"Çilek gibi kokuyor. Buna zaafım olduğunu biliyorsun."
"Evet, biliyorum. Neden denemiyorsun? Bu lipstick yeni hem."
Bana sinsice baktıktan sonra dudaklarımızı birleştirmişti. Biz birbirimizin yörüngesinde kaybolurken alkış sesleri yayılmıştı etrafa.
Kai onları videoya çekiyordu, anıları unutmamak istiyordu belli ki.
Chen, Chanyeol ve Baekhyun öpüşürken eşinin ve bebeğinin gözlerini kapatmış, kendisi onları izliyordu.
Sehun da Chen'e bakıp bir iç geçirmiş, onun gözünü kapatacak Suhomma'sı olmadığı için kendi gözünü kendi kapatmıştı.
Böyle bir mutluluktu işte. Onların manevi olarak güçleri buydu.
Biliyorum hayatınızda hemen hemen okuduğunuz en vasat Chanbaek one shotıydı.
Hatalarım olduğunu(ve fazla olduğunu) biliyorum. Lütfen beni mazur görün. Eksiklerimi bana söylerseniz çok mutlu olurum.
Umarım seversiniz 👉🏻👈🏻.
Chanbaek ile kalın💫.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek One Shots
FanfictionChanbaek hakkında One Shotlar ×Smut ×Mpreg ×Kurgu ×Angst ×Soft ×Incorrect Quetos ×Exo üyelerinin de kurguları var ×Kısaca her bok var