Kelihatan seorang lelaki menyelamatkan rakan sepasukanny dari diserang.
"Ergh.."
"Heh, kacau je budak ni." Katanya lalu beredar.
"Ali kau tengok apa pergi kejar dia."
"Aku.. "
"Hish, menyusahkan!!" Marah Alicia.
Alicia mengejar penjenayah itu namun sia-sia kerana dia telah berjaya melarikan diri.
"KENAPA KAU TENGOK JE DIA TAKDI!!" Marah Alicia.
"Aku.."
"KERJA KAU MEMANG SUKA MENYUSAHKAN ORANG KE!?""Rileks Alicia." Mika menenangkan Alicia.
"Nak rileks macam mana!? Kalau la kita gantikan Khai mesti dah settle!" Sambungnya.
"Dah la kita report dulu kt jeneral." Kata Rudy.
........
"Ali. Disebabkan kecuaian kamu, penjenayah itu berjaya melarikan diri.
Sebagai denda kamu sepasukan digantung misi selama sebulan. Sudah bersurai." Kata General Rama.Di luar briefing room.
"ALI, SUSAH SANGAT KE ARAHAN AKU TAKDI SAMPAI TAK BOLEH NAK KEJAR DIA!!" Marah Alicia.
"Atau kau sengaja buat misi kita gagal?" Sambung Mika pula.
"Mana ada aku cuma...."
"Cuma duduk diam tak buat apa!? KALAU KAU TAKNAK JOIN MISI KAU MINTAKLA TUKAR!!" Marah Alicia.
"Se.. Sebenarnya... "
"Kau memang menyusahkan!!" Kata Alicia lalu menampar muka Ali dan menumbuk perutnya.
"Alicia !!" Kata Mika lalu menahan Alicia daripada menyerang Ali.
"Baik kau berambus dari MATA supaya senang hidup semua orang. Aku dah taknak fikir pasal kau. Kalau kau nak mati pun lagi senang." Kata Alicia dengan sinis.
Semua ejen disitu terkejut dengan perkataan Alicia.
"Dah la jom blah." Kata Jet.
Skip dalam bilik.
Ali masih memikirkan kata Alicia yang masih berlegar di kepalanya. Tiba-tiba lukanya berasa sakit akibat tikaman penjenayah pada misi yang lalu. Semua tidak perasan akan lukanya. Setelah mencuci dan membalut lukanya dia membaringkan diri di atas katil.
"Kan bagus kalau Alicia cakap tu terjadi."
Bersambung..
YOU ARE READING
The End (EA Fanfic) (Complete)
Fanfiction[🅒︎🅞︎🅜︎🅟︎🅛︎🅔︎🅣︎🅔︎✓] Kisah seorang budak lelaki yang selalu di hina dan dipandang rendah walaupun dengan partner nya sendiri. Setelah lama merasa tertekan akhirnya dia membuat keputusan untuk meninggalkan semuanya termasuk nyawanya. Berjayaka...