Bocsánat
Hogy így eltüntem és nem volt rész csak ez az online oktatás, sok volt az anyag amit küldtek és nem volt időm írni.Reggel elég nehéz volt felkelni mert az új ló miatt egy negyed órával hamarabb kell keljek 5-45 kor kelek mostmár és nem hatkor. Amikor elrendeztem a lovakat, ki vezettem Délceget a legelőre a többi ló is lassan megy ki, én pedig megyek készülődni. Letusoltam gyorsan és átöltöztem a sulis ruhámba ami egy farmer pulcsi kombó volt, aztán lementem reggelizni utána vettem fel cipőt és a kabátom, mentem is ki a buszhoz. Ma egy pár percel hamarabb mentem, a busz pedig késett így többet vártam. Mert a többi ember utánam 5-10 percel jött de szerencsére így is beértem csengetés elött. Még át is tudtam olvasni 1 2 szer az anyagot mert első óra kémia volt, a test elég jól sikerült szerintem de ezt csak akkor tudom még miután kijavitották. A többi óra unalmas volt de főleg a duplatesi volt szar mert nem volt az angoltanárnő így a tornatanár helyettesített és angol után pedig torna van így lett két óra szenvedés de legalább ez volt az utolsó órám és mehettem is a buszmegálló ba és haza. Amint hazáértem átöltöztem és mentem ebédelni ebéd után tanultam, utána mentem is ki a lovakhoz mert na edzettünk ez egy ugró edzés volt. Az edzés után mentem a legelőre, hogy megnézzem mit csinál Délceg, holnap egy éves lessz így holnap pihenőnapot kap. Így ma lessz a futószáras edzése ami holnap kéne legyen mert ma volna a pihenőnap de ez most megfordul 2 napra. Ma járóiskoláztunk mindkét kézre ugyan annyit, egy kicsit ugratott is de az nem volt nagyobb 25 centinél, nem lesz belőle egy díjugrató ló de én nem is ugratni akarok vele hanem ő egy hobbyló versenyre sem fogok menni vele. Hanem ő az én kabátom ő hoz szerencsét verseny elött, tudom furán hangzik de ez van. Amint végertem a futószárazással lecsutakoltam és mehetett is vissza a többi ló hoz. Most Zafírral fogok foglalkozni megpróbálok egy kicsi a bizalmába férkőzni, hogy egy kicsit bízzon bennem remélem sikerülni fog. Egy óráig beszéltem hozzá próbáltam simogatni és egyszer még is érintettem és már nem is akart menekülni annyira szóval még egy órát próbálok meglátom mit hozok ki belőle. Sikerült megsimogatnom de még mindig nem bízik annyira hogy meg is fogjam azt hagyja mostmár, hogy hozzáérjek de azt sem hosszú ideig a leghosszabb idő amennyit simogathattam az is 4-8 perc volt nem is rövid idő nem is hosszu kezdetnek tökéletes. Holnap megpróbálom bevezetni egy bokszba is. Most viszont már 7 óra és be kell hozni a lovakat a legelőről és enni kell adni az minimum 1-1 és fél óra. Amikor végeztünk mert a húgom és apa is segítettek már fél kilenc volt és kellett menni vacsorázni, vacsora után még átismételtem a fontosabb tantárgyakat amik holnapra kellenek és megnéztem egy jó kis film meg még egy részt a kedvenc sorozatomból és átöltöztem pizsomában és mentem fogat mosni majd még egy kicsit telefonoztam utána miután azt is megúsztam és kellően elálmosodtam állítottam egy ébresztőt is és utána megpróbáltam aludni, több kevesebb sikerrel még forgólódtam egy félórát kB aztán elnyomott az álom.
Ez egy kicsit rövidebb rész
lett de remélem ettől függetlenül tetszeni fog .
És még is szeretném köszönni, hogy itt vagytok és olvassátok ezt a könyvet.
További jó olvasást sziasztok🙋
YOU ARE READING
A suttogó (the wisperer)(szünetel)
RandomA nevem Naomi Stone egy átlagosnak mondható 16 éves lány vagyok és, hogy miért csak mondható átlagosnak az a továbbiakban kiderül, ha érdekel tarts velem!