Dominik
Fáj mindenem órák óta egy sötét pincébe vagyok . Tegnap Kevin azt mondta hogy meg mutat valamit erre le ütött és ki kötött mint egy kutyát .
Lépteket halottam, fel néztem Kevin volt az szemüveg volt rajta? Hisz sose volt szemüveges .
Szervusz, drága .
Ne haragudj de muszáj volt el mennem mert ha meg lát ki akad . A nevem Viktor .
De neked :
1. uramnak, apuci vagy esetleg bele fér a King .
2. Nevemen tilos szólitanod!
Nos ezen kívül van még pár szabály amit be kell tartanod . Mivel Kevin gyakran bele merül a munkába addig én veled foglalkozok de viszont miután , ő jönne ide lehozlak.
3. Röviden velem fel jöhetsz, Kevin van itt akkor te lent vagy . Világos ?Igen ....
Tessék?
Értettem ....-mondtam félve remegő hanggal.
Nos a ruháidat el raktam, kapsz helyettük mást . Ez 4.is szabály hogy azt vehetsz föl amit én mondok. Még ha kurvás is a ruha .
Másik szabály ,
5. tilos a teljes nevemet ki mondanod !!!
6. Tilos el menned bárhová, főleg nélkülem .
7. Kevin távol létében te főzöl takaritasz.
8. Kielégitesz amikor csak akarom , kérdés nélkül .
9.Ha bárminek szólni mersz büntetést kapsz .Mi a büntetés ?
A büntetés nálam azt jelenti : orgazmus meg vonás ,
fenekelés, ostor, stb...persze nem fogom minden módszeremet el mondani .És miért járnak a bűntik?
Ha egy szabályt nem tartasz be .
Jutalmat lehet szerezni?
Csak nem érdekel kiváncsi vagy hogy akkor mit kapsz ?
Hát ha lehetséges ......
Ilyen téren engedékeny vagyok:
ruhát kapsz
Nyaklánc
Orális kényeztetés
Szabad nap , természetes ott lennék melletted
Stb...
De még van pár szabály el mondom és utána mehetsz fürdeni .10. Nyakörv viselés
11. Velem kell aludnod
12. Minden hova jössz ahova én mondom
Érthető ?Igen .
Rendben .