•2.Bölüm•

38 6 3
                                    

Elimde ki bardağı alıp tek nefeste içtikten sonra,dibinde ki suyu yüzüme atıp pişkince sırıttı.Ben yüzümde ki damlacıkları temizledikten sonra sevimsiz bir şekilde suratına bakınca gülüşünü daha da genişleterek pişkince,"Abla valla suratına nur geldi sanki yaaa.ay gibi parladın heee"deyip daha da gülmeye başladı.
Ben bu espiri üzerine ona boş bakarken yerden doğrulup merdivenlerde ki halıların üzerinde yürüyerek aşağıya İndi. "Lannnn diye Sinirle bağırınca yerinden sıçrayarak bana korkuyla baktı."Ne oldu yaaaaa diye sorduğunda sinirimi iki katına çıktı.
"Lan sen emekleyerek gelip yürüyerek gidecek kadarmı sarhoşlaştın?"dedim Sinirle.Söylediklerimi duyar duymaz korkulu suratının yerini sırtıma alırken,"Sen süpürürsün ablacım"diyip ban öpücük atarak aşağa koşmaya başladı."Ulan hayvanat sen ve gelmiyecen mi sanki.Mal daha yeni süpürürdüm lan ben orayı öküz"diye bağırıp içeriye girdim.
Elimde ki bardağı sinirle tezgaha bırakırken yengemin mutfağa girdiğini görünce istemsizce gülümsedim."Ne bağırıyon gine acaba"dedi keyifli bir şekilde.Yengeme göz devirip seslice bir nefes aldım."Bu mal elimde kalacak yemin ediyorum yaa"diye isyan ettiğimde güldüğünü gördüm."Eyes uyandı valla git şarkımı söylüyon dans mi ediyon ne yapıyorsan yap sustur şunu."dediğinde içime bir mutluluk çöktü.
Bir tanecik yiğenim benim elyesam ismini bile ben koymuştum.Onunla dertleşiyordum.arada bir bana o kadar iyi geliyor du ki benim mucizem di.

Hilal yazmıştır..

SEN KİMSİN?BEN KİMİM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin