Deze tekenwedstrijd gaat een beetje hetzelfde zijn als andere tekenwedstrijden, met rondes en zo!
Spelverloop
Als er 15 deelnemers zijn ingeschreven, begint het spel. Dan begint de eerste ronde, waarbij je een opdracht krijgt dat je dan moet uitvoeren (tekenen). In deze ronde vallen er al meteen 4 mensen af.Dan zijn er nog 11 spelers over, die dan nog een opdracht krijgen. Er vallen hier maar 2 deelnemers af.
Er blijven uiteindelijk nog 9 deelnemers over, die dan in groepjes van 3 tegen elkaar moeten strijden. Er gaat telkens 1 persoon per groepje door, die dan uiteindelijk de finale spelen.
Ik ga nog niet zeggen wat die opdrachten precies gaan zijn, daar gaan jullie zelf wel achter komen!
Jury/beoordelers
Ja, het gene wat ik jullie nog niet heb verteld, is dat ik niet alleen ga beoordelen! Panterpoot gaat ook mee helpen beoordelen! Van haar krijgen jullie dus ook commentaar op de tekeningen :)Oh en het is best dat je mij (en eventueel Panter ook) even gaat volgen, dan kan je altijd op de hoogte blijven van nieuwe updates en zo (geen zorgen, ik volg je terug!)
Beoordeling
Je krijgt telkens een beoordeling, daarbij zeggen Panter en ik wat we goed en minder goed vinden aan je tekening.Hoe lever je je tekening in?
Je zet je tekening in een boek, je tagt mij en Panter, en als we beiden een comment hebben achtergelaten, dan weet je dat we het gezien hebben!Tijd voor elke ronde
Je krijgt voor elke ronde twee weken de tijd om je tekening in te leveren. Als dit niet op tijd lukt, kan je altijd nog uitstel vragen van (maximum) vijf dagen.Prijzen
- we stemmen op al je delen van je artbook
- je boek wordt in onze leeslijst geplaatst
- we promoten je in een hoofdstuk en in een aankondiging
- een tekening van ons beiden
- en deze supercoole sticker:
JE LEEST
Tekenwedstrijd
Random[Inschrijvingen gesloten] (Je mag wel nog altijd mee volgen ;)) Een tekenwedstrijd waarbij je opdrachten krijgt en je tekentalent kan laten zien! Je hoeft natuurlijk geen echt talent te hebben ;)) Schrijf je snel in en dan kunnen we beginnen! Ik bel...