Ja jongens, de uitslag is er eindelijk!!!
Whoop whoop!
Eerst wil ik wel even zeggen dat het ons spijt dat het zo lang heeft geduurd. Panter en ik hadden het zelf nogal druk en er was niet altijd tijd om aan de wedstrijd te werken.
Sorry daarvoor :/
Maar nu kunnen jullie wel eindelijk zien wat we van jullie tekeningen vonden!
Laten we beginnennn!
KATRIEN2712
Mooi! Wat ik mooi vind aan jouw tekening, is dat het echt op valt. Je ziet de tekening en het eerste wat je ziet zijn de felle kleurtjes. Dat is leuk gedaan zo! Het is ook leuk gedaan met de verschillende kleuren van de roos zelf, dat zorgt ervoor dat je tekening niet saai oogt. Wat je wel beter had kunnen doen, is minder hard op je potlood duwen. Nu kan je duidelijk de strepen zien en op sommige stukken had je het wat beter kunnen afwerken. Je kon ook wat werken met meer kleurtjes, zodat je ook wat schaduw en lichtinval kan toevoegen. Voor de rest is het een heel leuke tekening hoor!
Jouw cijfer: 7,4
Eamonnpups
Oh, mooi! Je tekening ziet er heel leuk uit! Ik kan ook meteen zien dat het een soort kat is (al is het een niet-realistische kat) met een hoorn op zijn kop. Leuk bedacht! De vacht en de lijnen zitten ook goed (de oren zitten bijvoorbeeld niet helemaal vanonder) dus dat is goed gedaan. De schaduwen zitten ook op de juiste plaats. Juist vind ik wel dat je de schets beter weg had kunnen gummen. Je ziet nu nog bepaalde stukken schets (zoals die bij de oren) en het zou er mooier uit zien als ze weg zouden zijn. Ook snap ik niet goed wat je tussen dat oor en het oog hebt getekend. Het lijkt op een soort cirkel, maar ik begrijp niet goed wat dat daar doet. Sommige stukken had je ook beter kunnen verbinden, omdat er soms lege plaatsen zijn. En misschien had je het ook kunnen inkleuren, dat had het misschien wat leuker gemaakt. Dat zijn natuurlijk maar details, je tekening ziet er op zijn geheel heel mooi uit!
Jouw cijfer: 8,2
JE LEEST
Tekenwedstrijd
Random[Inschrijvingen gesloten] (Je mag wel nog altijd mee volgen ;)) Een tekenwedstrijd waarbij je opdrachten krijgt en je tekentalent kan laten zien! Je hoeft natuurlijk geen echt talent te hebben ;)) Schrijf je snel in en dan kunnen we beginnen! Ik bel...