Bu Melodie de Kim

60 4 1
                                    

Selam Lara nedene bu kadar üzgünsün L:Çünkü Scott benim eski sürümdeki betalarım benim yanıma gelmek istediler ve ben kabul ettim ama aldığım habere göre İdil ve ailesi onları öldürmüşler bunun için üzgünüm S:Bana geçmişini anlata bilir misin?L:Peki ben 150 yaşında bir vampirim il sürümü 1985 yılında kurdum çünkü o zaman anca alfa ola bildim ilk dönüştüğrdğüm beta ise arkadaşın Beyza'dır betalarım olmasını o kadar çok sevmiştim ki 20 aşkın beta olmuştu bir gün karşıma çıkan bir alfa bana meydan okudu daha dün gibi hatırlıyorum.Ya burdan gidersin yada ölürsün ama ben kaçmayı tercih ettim. Yanında gitmek isteyen var mı diğe sordu tek aralarından Beyza bit tek benle geldi işte böyle benim geçmişim anem ve babam avcılar tarafından katledildi ama onları öldürmedi avcılar babaö alfaydı ve bana dediki Lara zaten avcılar son vuruşu yapmaya geliyor sen beni öldür ve alfa ol dedi işte böylede alfa oldum.(Hikaye bitnce Lara ağlamaya başladı ve Scott'a dediki Jackson'u çağır)S:Tamam.

Scottla Jackson'un konuşması:Jackson ben Scott Lara seni evinde bekliyor.J:Neden ki S:Sence nedne ola bilir man kafa derJ:Tamam hemen geliyorum..Bir anda tık tık kapı çalar Scott kapıyı açar izin verirse der Jackson ve bir anda odaya koşar Scott'a film izlemeye başlar içerden ahh ah ah sesleri geliyordur Scott çok ses olduğundan dolayı parka gider

Scott parkta çok güzel bir kız görür ve konuşmaya başlarlar adı Melodie dir.S:Selam ben Scott M:Selam bende Melodie der(1 saat boyunca konuşurlar)Ve Scott ona birşey açıklamsı gerekir Melodie ben bir vampirim biliyorum Scott anlayabilirim çünkü ben bir Banshee yim sizin gibi fantastik bir canavarım ve senden hoşlandım telefon numarasını alır Scott Lara'dan acill bir mesaj gelir.Scott yardım et acill!!

DEVAMI İÇİN +4 LAZIM OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin