Ben ne zaman bu hale geldim? daha dün onu tanımıyordum bile... dün tatile geleceğimden haberim yoktu. tut ki şimdi adını bile bilmeden birine aşık oldum. Ne aşık mı ooldum aşk nedirki nasıl olunuyo ki kimle olunuyo en önemlisi neden... NEDEN... bu sorulara kim cevap vercek kim... kim yaşayacak kendisine haram edilen bu hayatı.... kim yaşayacak karşılıksız yalnızlığı çaresizliği sevgisizliği... pardon ya oo kimdi de ben şimdi onun için bu kadar yanıyorum. o kim kide ben onun için günden güne ölüyorum... hadi hayat soruları sordun eyvallah da sınavdaki konuları söylemedin bize dersimizi bile vermedin. neden önce bizi sınav yapıp sonra dersimizi veriyosun... çalışmayacağımızı mı düşünüyosun neden ki insan bu kötülüğü kendine neden yapsınki....Erkeğim...
bir dakika o gerçekten erkeğim mi erkeğim olsaydı uzaktan mı severdi.. bi cevap ver artık gerçi hayır desende evet desen de ben senii hayal etmekten vazgeçmeyeceğim sen her ne kadar unutursun desende ben seni unutmayacağım.
Sevdiğim düşündümde ben sensizken rol yaparım neden yaparım neden olduğum gibi görünmem... sanırım mutlu sansınlar beni diye ama bundan bi çıkarım olabilir mi? Bilmiyorum. senden sonra ben hiç bişi bilmiyorum ... Ne yani sende miydi tüm hayatım sende miydi aklım ruhum... hadi bi düşünelim bundan yedi sene sonra... Sen yine hovardalık peşindesin tüm kızlar sana hasta ama yakışıklı değilsin olma çünkü sSen benm yakışıklımsın.. Neyse devam edelim bende hamileyim bak havuz kenarında tekrar karşılaştık benim de karnım iyice ortaya çıkmış karnımı seviyorsun öylece uzaktan çevredeki kızlar seni benden kıskanıyo... arkadan bi aadam bana doğru geliyo sen kıskanmıyorsun adam bana sarıldı görmedin mi gözünün önündekini neden görmüyorsun nasıl yani Şimdi sen hayallerde bile benim değil değil misin olsun zaten hayallerde olma gerçek ama bi okadarda yalan dünyada yanımda ol hem daha önümüzde çok yol var belki tekrar... belki işte... yanımda olsaydın sana bişi sorardım ama işte yanımda YANIMDA olsaydın... eğer bir gün yine seni görürrsem seninle sohbet edersem yani diyorum ki yaşarken ölürsem ama yinede yanımda sSen vaarsın diye gülersem işte o ozaman hiç beklemediğin bi anda soracağıma emin ol...
biliyor musun ben her yeni güne umutlu kalkıyorum belki senden bi haaber gelir diye ama hiç olmuyo akşam uyurken de yarın senden bi haaber gelir diye yani sana yetişebilmek için uyuyorum... önde misin aarkada mısın bilmiyorum ama seni kalbimde o kadar büyütmüşüm ki senin geride olabileceğini düşünmüyorum bile... her ne kadar sen benden bıksan da ben seni senden bıkmadan seviyorum yarınları hani BELKİ...
sevdiğim sonunda bugün seninle igili bişi öğrendim haber kötü olsun sonucta senin adın geçiyodu o benim gözlerimin parlamasına yeter. en nefret ettiğim şeydir başkalarıyla kendimi kaarşılaştırmak ama malesef bu çirkinliği yapacağım belki ilerde bunu okursan yanlışlıkla da olsa okursan durumumu anla diye kuzenim sevdiğiyle tartıştığı için onu daha yakından gördüğü için,birbirlerine tebeşir attığı için mutlu olurken bSen senin facebooktaki zaman tüneline girince mutlu oluyorum o kadar çaresizim evet çaresizim ama en azından gerçekten , çünkü ben aşığım evet seviyorum unutmadım sSeni ilk günkü gibi seviyorum.ve bunu inkaar etmiyorum aama alıştım seni başkalarıyla görmeye senin başkasını başkasını sevmene alışmak unutmak ve sevmeketen daha zordur kutla kendini zor olanı yaptın. aslında yaptırdın mutlu musun diycem diyemem biliyorum birinin seni sevmesi eminim ki seni çok sevindiriyordur ben sSeni ssevmesem sen mutlu ol diye peşinde koşarım bugün bi arkadaşım sevdiğinin resmini uzaktan çekti onu o,kadar kıskandım ki,içim gitti eve gidince düşündüm senle aynı ortam da sSeni sseverken bulunsak ne yapabilirdim ya da yap ya çalışırdım üzülürmüydüm ağlarmoydom bilmiyorum ama mutluluktan gözümden yaş gelirdi en azından onu biliyorum. herkese senden okadar çok baahsediyorumki her zaman içimden bi his senin bir gün buraya gelebileceğini söylüyor gelse nolurdu diyorum olabilecek şeyler o kadar çok ki yazdığım senaryoların haddi hesabı yok seni sevmem o kadar çok ki gözümdeki damlaları eğer olurda kalbimin derinliklerinde Seni kaybedersem işte o zzaman onları akıtacağım...
Ben o yaşları akakıtırken sen ne yapacaksın oturup izleyip eğlenilecek msisin pardon ya benimki de soru ben o zaman sensiz olucam ama o gün gelmeyecek kadar uzak sevdiğim... sensizken nasıl yaşayacağımı çok merak eediyorum ama sen ukalalık yap fazla merak İyi değil de en azından burda kendinden ödün verme ...
bugün seni gördüm ömrün nasıl gözlerimin önünden kaçırıldığını izledim. sanki o an zaman durmuştu kahretsinki o iğrenç o korkunç anı uzun zaman izledim aslında yalanızca beş ssaniyeydi ama bana beş yüzyıl gibi geldi sanki orda seni ve o kızı değilde elektriğin bulunuş aşamalarını izledim hayatımda ilk defa böyle kötü geçen bi kaç zamanım olmuştu aniden kalbime ağrılar girdi bir hafta boyunca ağlamaya çalıştım ama kıyamadım ya da Allah buna izin vermedi demiştim ya hani kalbimin derinliklerinde seni bulamadığımda ağlayacağım diye.... hem de gözyaşlarımda sen varken.... Olmaz olmaz ağlamam ....
sana da bana çektirdiklerini yaşarsın diyesim geliyo ama hayır kahrolursun göz göre göre hayata karşı yıkılmanı istemem....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
ChickLitÖNEMLİ OLAN YAŞADIKLARIMIZ DEĞİL OANDA YA DA ONDAN SONRA KALBİMİZİN NE DEDİĞİDİR ACI MIDIR BAŞKA BİŞİ MİDİR BİLMEM AMA BEN BUNU YAZIYORUM BİZZAT YAŞADIKLARIMIN SONUCUNDA KALBİMİN YAŞADIKLARI...