Haziran 2013...
14 suları..
Sıcaktan kavrulduğumuz bir günde dışarıdan pek iyi gözükmeyen fakat içeri girince AMAN TANRIM diyebileceğimiz bi otele gelmiştik. Ellerimizde üç büyük gri renkli çuval gibi poşetler. İçlerindekilerle bir apartta yalnızca bir hafta kalıp gidecektik. Neyse... içeri girdik. Gözlerim yokluktan birilerini aramaya başlamıştı. Hani yakışıklı birilerini ama sonuç hüsrandı. Olsun diyip devam ettim. Daire en üst kattaydı. En köşede olduğu için tüm otel gözüküyordu. Tek bir yer hariç Acqua parkın altındaki pis kokulu tuvaletlerin önü... Neyse. Ben yaşıma yakın olan iki kuzenim, aramızda dört yaş fark bulunan kardeşim , annem, kuzenlerimin annesi ve bi yengem daha birlikte eğlenecektik. En azından hedefimiz oydu.
Saatler geçti. Gece yarısına geliyodu. Ben kuzenlerimden küçük–ki kendiside kız, bide abisi var diğer kuzenim berbat bir şekilde ağır abi onun için yeterki kız olsun– olan ile müzik keşfetme seyansı yapıyoduk o zamanlar hayat denilen o yalanla tanışmamıştık. Derdimiz olsun istiyoduk. Allah'ın sevilen kuluymuşuz ki o dua gerçek oldu. Ama nasıl?İşte şöyle:
Gece yarısı aparttaki tüm küçük çocuklar dışarıdaydı. O zamanlar kendimizi büyük sanıyoduk. Kardeşimi korumak bahanesiyle BERAT beyin gözetmenliğinde bahçede durabiliyorduk. O sırada Berat bey telefonuna hem ruhsal hem fiziksel bir şekilde zarar vermiş. Yanımıza gelip HADİ dedi. Ben tabiki karşı çıkarak HAYIR dedim. O da teklifte bulundu. EĞER ŞU ÇOCUĞA–ki o çocukta esmer taş–ÜÇ ŞUT ÇEKERSEM ÜÇÜ DE GOL OLURSA İLK İTİRAZINIZDA KAFANIZI PATLATIRIM. Dedi. Gözlerindeki karlılık karşısında ağzımı açtığım anda öleceğimi bildiğim için hafifçe başımı sallamakla yetindim. Hemen kaleler kuruldu. Biz Berat beyin olduğu tarafa geçtik. Eve hapsolmak istemediğimiz için Esmer Taş'ın şutları kurtarmasını istiyorduk. ve Esmer Taş'a söylediğim sövgüleri kendimce tehditti. Ama o şaşırmışçasına bakakaldı. Ardından şutu yedi. Akabindeki sövgümle birlikte kendine gelmeyi başarabildi. Ama olayı anlamadı o yüzden bi gol daha yedi buseferki büyük sövgümle karşılaşınca şutu tuttu. Ama tabiki BERAT BEY için önemli değil beyfendi atalet öncüsü olduğu için BANANE LAN YÜRÜYÜN elini gösterip ZUMZUĞU GODDUMMU ORTURUM ADAM OLUN DÜŞÜN ÖNÜME dedi. Malesef apart yoluna doğru harekete geçtik. Biraz Tv biraz laklak ardından uykuyla kucak kucağa idik.
Arkadaşlar hepinizden rica ediyorum okunduğundan emin olabilmek için vote verin ve yorum yapın eleştirin ister kötü ister olumlu kendinizi belli edin benim için yeter. LÜTFENN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
ChickLitÖNEMLİ OLAN YAŞADIKLARIMIZ DEĞİL OANDA YA DA ONDAN SONRA KALBİMİZİN NE DEDİĞİDİR ACI MIDIR BAŞKA BİŞİ MİDİR BİLMEM AMA BEN BUNU YAZIYORUM BİZZAT YAŞADIKLARIMIN SONUCUNDA KALBİMİN YAŞADIKLARI...