2. Nice to meet you, i hope we will make something good

14 5 0
                                    


Jeon nie wiedział dokładnie co ze sobą zrobić. Stał pomiędzy całą tą zawieruchą i pracą, nie wiedząc co począć ze swoją egzystencją. Znajdował się w budynku, który był przepustką do jego marzeń i wielkiego świata, jaki pojawiał mu się do tej pory jedynie w snach. Zewsząd otaczali go ludzie zamroczeni pogonią za karierą, większą czy mniejszą, zawodową czy publicystyczną. Każdy tutaj chciał być kimś, sławnym aktorem, albo szanowanym wizażystą.

W tłumie nieznanych mu twarzy, przeleciało kilka, które kojarzył z mass mediów, jednak skupił się na odnalezieniu tej jednej. Seokjin rozmawiał z niejakim Kim Namjoonem. Swoim narzeczonym i sławnym aktorem, kojarzonym z popularnych na całą Koreę jak i poza nią dram odcinkowych. Jeongguk szybkim krokiem przebił się do niego i stanął w takiej odległości, by zostać zauważonym, ale nie przeszkodzić parze w rozmowie.

-- O! Jeongguk! Już jesteś. Poznaj mojego narzeczonego Kim Namjoona, będzie on grał jedną z ról głównych drugoplanowych. Druga główna postać jeszcze się nie zjawiła, a znając jego długo zajmie mu dojazd. W każdym razie, za pół godziny, do czterdziestu minut, zależy jak wszyscy się zbiorą, odbędzie się krótka zbiórka. Zawsze je organizuję, więc większość osób będzie ogarnięta, natomiast ty musisz wielu rzeczy się dowiedzieć. Namjoon proszę zaprowadź go do Suran niech zrobią mu makijaż i włosy, potem do Tamin żeby wybrała mu ubrania. Dzisiaj odbędą się zdjęcia do zapowiedzi, niech cała Korea czeka-- Namjoon jedynie skinął delikatnie głową i ruszył przed siebie, pokazując Jeonowi aby za nim podążał.

--Seokjin nie lubi nieformalności w pracy. Jeśli jesteście znajomymi, taka pozycja pozostaje na zewnątrz. Tu liczy się profesjonalizm. Jak rozumiem jesteś nowy i będzie to pierwsza twoja drama, a Seokjin chce zrobić coś wielkiego. W jego dramach do tej pory było kilka znanych osób, a reszta to stażyści. Teraz jednak obsadził nowego do głównej roli, a resztę zatwierdził sam, wcześniej. Wszystkiego dowiesz się na zebraniu-- Jeongguk nie zdążył odpowiedzieć, bo znaleźli się pod pokojem, do którego zmierzali. Weszli i zniknęli w nim na 30 minut.

Do przestronnej sali wszedł człowiek, którego się tu nie spodziewano. Wejście jego wywołało westchnęcia zachwytu, ciche piski, lub zwyczajnie odebranie mowy na kilka sekund i zaprzestanie wszystkiego co do tej chwili się robiło. Rzucił zebranym czarujący, aczkolwiek sztuczny uśmiech i wszedł wgłąb pomieszczenia. Stanął gdzieś w kącie, czekając na zebranie jego starego przyjaciela, Seokjina.

-- Witam serdecznie wszystkich obecnych. Jak zapewne wiecie, ta drama jest dla mnie szczególnie ważna, ponieważ chcę w całości poświęcić ją historii dwóch gejów, oraz i co ważniejsze wprowadzić w nasz biznes nową twarz. -- po tłumie rozeszły się szepty. Ktoś nowy? U Seokjina? Niedowiary.-- Jeon Jeongguk wystąp proszę.-- odczekał chwilę, aż młodszemu uda się przedostać do niego. --To jest nowy człowiek, w którym widzę ogromny potencjał, macie go traktować z należytym szacunkiem na jaki człowiek zasługuje. Przedstaw się--

-- Nazywam się Jeon Jeongguk i aplikowałem na jedną z głównych ról. Mam nadzieję na owocną współpracę i pokojowe stosunki z każdym. --

Z kąta pomieszczenia, zaciekawionym wzrokiem spoglądał na niego Kim Taehyung.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 11, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

how to recognize? · taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz