jimin

28 4 0
                                    

- ok a więc mam pomysł, przyjdź do nas jutro 18:00 okej?
- ok
-  ja już muszę iść pa.
- pa
Nie wiedziałam jak powiedzieć hoseokowi że jestem w zespole w sumie będę za niedługo już tak oficjalnie.
naprawdę to będzie trudne.
Ale tam dobra potem coś się wymyśli.
A więc teraz może napisać jakąś piosenkę. o czym by napisać ten tekst Nie wiem może potem mi jakiś pomysł wpadnie.
pięć godzin później.
Ogarnęłam się i poszłam spać.
sen
Byłam w ogrodzie z różami z przepięknymi kwiatami i krzewami oraz oczywiście drzewami owocowymi naprawdę było tam bardzo ładnie było tam dużo ptaków dużo innych zwierząt szum wiatru z połączeniem śpiewu ptaku tworzą bardzo ładną melodie.
Nagle wpadłam do jakiejś dziury.
i nagle się obudziłam!
Postanowiłam że przed spotkaniem z BTS pójdę na miasto.
A więc poszłam do galerii w galerii zobaczyłam Jimina był cały zapłakany nie wiem dlaczego chciałam do niego podejść lecz on wybieg z galerii starałam się biec za nim ale on prawie by skoczył podał to dlatego wbiegłam tam i go zepchnęłam potem już wiedziałam tylko czarno z przed oczami. Obudziłam się wyszłam sobie ze szpitala poszłam do domu BTS akurat się tam składało że był sam v
Zaczęłam się do niego zbliżać ale on nagle zemdlał.
Pov v
Obudziłem się w jakimś ciemnym pomieszczeniu nie wiem gdzie ale wyglądało to na piwnicę byłem przywiązany mocnym sznurkiem do krzesła miałem przyklejony kawałek taśmy do buzi obok mnie był jakiś stolik i chyba nic więcej pomieszczenie było naprawdę ciasne Nagle zobaczyłam zakapturzona postać wznoszącą drugie takie krzesło z kimś okazało się że to był jimin tylko kto to mógł być jakaś psychofanka?
No nie wiem na pewno to była dziewczyna w miarę Niska tak samo jak ti
Nosiła w sumie podobną kurtkę do ti
Nie wiem jakoś wydawała mi się znajoma i nagle zdjęła kaptur nie mogłem uwierzyć To była ti
Pov ti
Poszedłam zdjęłam kaptur i powiedziałam tak;
-serio myśleliście że jestem taką normalną dziewczyną?
Pov v
Nagle do pomieszczenia wszedł hoseok miał przy sobie jakąś broń
I powiedział
- a wy myśleliście że jesteście moimi przyjaciółmi?
Serio?
I nagle się obudziłem Słyszałem jakieś dźwięki chyba obudziłem się w szpitalu bo był to biały pokój po chwili gdy już mi się obraz wyostrzył zobaczyłem w prawo i zobaczyłem tam ti Czyli to był tylko sen.
Ok
Pov ti
Obudziłam się w jakimś białym pomieszczeniu chyba to był szpital i zobaczyłam jak popatrzyłam w lewą stronę v.
Czyli to był tylko sen.
Nagle przyszedł jimin Spytał się nas Jak się czujemy tylko Jednego nie rozumiem dlaczego v jest w szpitalu Ja to wiem dlaczego jestem ale V?
Cdn

Okej Wybaczcie że tak trochę mniej ciekawie trochę zdarzenia takie No trochę dziwne ale to po prostu takie coś mi do głowy wpadło taki pomysł postaram się jeszcze dzisiaj dodać rozdział do książki playing with fire ale nie wiem czy mi się to uda bo mam mało czasu.

Wizażystka/BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz