bir

1.5K 93 57
                                    


"Bir kere benim boyum daha uzun?"

"Devede de boy var."

Barış ve Berkan 'hangimiz basketbolda daha iyiyiz' tartışması yaparken Yüsra başka yeri izliyordu. Lale dayanamayıp, "Özür dilerim sevgilim ama.." dedi Berkan'a bakıp. "Barış daha iyi."

Barış kahkaha atıp Berkan'ın saçlarını karıştırdı. Yüsra sırıtırken bir anda Lale'ye dönüp, "Ben gülünce gülümsedi," dedi. Barış ve Berkan aynı anda Yüsra'nın işaret ettiği yere bakınca orada oturan kişinin Cemal Can olduğunu gördüler. Yan sınıftan Cemal Can, okul başkanıydı. Herkesin çok sevdiği birisiydi, gerçekten komik biriydi. Müzikle uğraştığını bilmeyen yoktu.

Barış okulun basketbol takımında olmasına rağmen aşırı sessiz, sadece en yakın arkadaşlarının yanında rahat olabilen bir çocuktu.

Barış ve Berkan ona dönünce Cemal anında kafasını öne eğdi. Yüsra, Barış'ın kafasına vurup, "Al işte korkutun çocuğu," dedi. Barış omuz silkti. "Cemal'in ne kadar özgüvenli olduğunu hepimiz biliyoruz. Eğer hoşlanıyorsa açılır."

Öğle arası bitimine yakın Lale ve Yüsra kalkmışlardı. Berkan'da Lale'nin pesinden gitmisti. Basketbol sahasında Barış ve Cemal'den başka bir kaç kişi daha vardı. Takımın diğer elemanları basketbol çalışıyordu.

Barış tek başına çalışmaya devam ederken biri arkasından "Pişt" dedi. Arkasını döndüğünde Cemal'in olduğunu gördü.

"Efendim?" Barış gerilmişti. Genel anlamda insanlarla iletişimde olmayı seven bir yapısı yoktu. Okul başkanı ona seslenince gerilmişti haliyle.

"Sana bir şey söylemem lazım," dedi. Seke seke yanına geldi Cemal; gerçekten zıplamıştı. Berkan'ın daha az enerjisiz versiyonuydu, yerinde duramıyordu.

Barış gülümsedi. "Biliyorum sanırım konuyu."

Cemal şaşkınlığını gizleyemedi. "Nasıl? Anladın mı? Biliyor musun? Ne ara anladın?"

Barış elindeki topu bırakıp Cemal'in yanına geldi. Aralarındaki boy farki komik duruyordu. Cemal bir anda, "Ay ne akdar uzun geldin gözüme," deyince Barış saçlarını karıştırmaya basladı.

Cemal yutkundu. Çok heyecanlanmıştı! Artık ona uzaktan bakmak zorunda kalmayacaktı. Cemal yineledi sorusunu, "Ne zaman anladın?" dedi.

"Sürekli bizim tarafa bakıyorsun da ondan. Çok belli ettin."

"Bilerek ettim, anla diye." Cemal bir adım daha attı. Yutkundu, kalbi boğazından atıyordu.

"Yüsra güzel bir kız, o da senden hoşlanıyor emin ol."

Barışın kurduğu cümleyle Cemal'in gülüşü soldu. "Ne?!" Birden sesini yükseltmişti. 2.02 boyunda olan Barış bile Cemal'in bağırmasıyla bir adım geri gitti.

"Nige bağırıyorsun?" Şaşkınlığını gizleyemedi Barış.

"Sen.." Cemal sinirle gözlerini yumdu. "Gerçekten.." derin bir nefes aldı. "Gerizekalısın!"

Barış kaşlarını çattı. Tam cevap verecekken basketbol sahasının girişinde olan Berkan, Barışa bağırdı. "Barış hadi! Selim Hoca seni görmek istiyor, acele et!" Basketbol hocası disiplin bir adamdı. Barış Cemal'e baktıktan hemen sonra koşar adımlarla Berkan'ın yanına gitti.

Cemal kalbini tuttu. "Ve ben bir gerizekalıya sırılsıklam aşığım."

-

hep baris mi kosacak pesinden be.. össlndkfjkdkrjd

tamam mı, devam mı?

-fey

şeker prens | cembarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin