1, rész

122 10 1
                                    




'reader, szemszöge'

-Futok... azt sem tudom holvagyok vagy hogy hova tartok...valami nedves van arcomon...ezekszereint, sírok...

De miért?... miért futok? miért sírok? már nagyon régóta futok, miért nem fáradtam még el? valaki... segítsen...nem tudom abba hagyni a sírást. Valaki van mögöttem,,,üldöz? Tán ezért futok ilyen gyorsan, hogy ne kaplyon el?

De mégis ki ez? és miért üldöz? lehet hogy nem akar rosszat.

Nah jó, elég meg akarok állni. Mondom Állj! Hé!! miért nem állok meg?! Az az alak még követ? Vajon le hagytam? Nem merek hátra nézni... Huh? itt lenne már közvetlen mögöttem? Érzem a leheletét a nyakamon...vagy ez csak a szél?

Áhh!! valami el kapta a karom.

- Hé! állj már meg!

-fordítana maga felé és épp amikor meglátnám az arcát...fel ébredek!!

Eltudod hinni milyen idegesítő? Ráadásul könnyes marad az arcom.

Meséltem egyik legjobb barátnőmnek a fura álmomat. Komugi-chan vak vagyis csak félig, ezért általában egy fehér szemkötő van a jobb szemén ami illik szintén fehér hajához. 1 és fél éve költöztek a szomszédba és ugyanabba a suliba jár ahova én is , mindig egymásnál lógunk a szüleink már meg sem lepődnek amikor csak úgy hirtelen be állítunk és annyit mondunk "császtok megérkeztem" vagy "Itt vagyok!!" meg ilyesmik.

- Hát igen, de legalább folytatódott ez idáig csak addig álmodtad ameddig üldöz és vége.

- Nah igen...  jelenleg a suli felé sétálunk, elég kellemes az idő bár fújdogál a szél és mivel nálunk nincs egyenruha ezért fel húzhattam a fekete kantáros rövid nadrágom, egy fehér pólót, egy szintén fehér bézbolsapkát(így kell Írni?XD) a nekos zoknim qwq és egy fekete,fehér torna cipőt és ha ez nem lenne elég a sulitáskám is fekete uwu a hajam két copfban össze van fonva . Komu-chanon egy fehér kantáros szoknya van, egy fekete pólóval és fekete  topánka a haja a megszokott formáját öltötte, hátizsákja félig vállán lógva citromsárga színben pompázott. Míg sétáltunk el kezdtem dúdolni egyik kedvenc dalom, ami át ment éneklésbe addig Komugi be tette a zenét, így már nem érdekelt ki hallja és ki nem ahogy énekelek el kezdtem énekelni hangosan, ami lehet másoknak meglepő hisz nem igen szoktam mások elött énekelni kivéve családtagok előtt vagy az osztályban énekórán.

- Na Na Na Na everyday It's like my ipod stuck on replay, replay-ay-ay-ay. Kezdtem el énekelni vidáman, már a suli kapu közelében voltunk. Majd valaki el kezdte énekelni a folytatást.

- Shawty's like a melody in my head, that i can't keep out- kezdte el Killua is énekelni, majd én folytattam azzal hogy:

- Got me singin' like .  oda jött mellénk és még hárman be fejeztük a dalt addigra pont be értünk de sajnos-

- Na Na Na Na everyday it's like my ipod stuck on replay, replay... és itt Komugi ki kapcsolta a zenét, de mivel már bent voltunk a suliban az utolsó sorra amit énekeltünk az ének tanár meghallotta...

- Ohayo! köszöntünk egyszerre a tanárnak.

- Ohayo gyerekek! Nagyon szép hangotok van örülök hogy a reggelt ilyen vidáman kezditek. Mosolygott ránk ez a lüke állandóan pozitív nőszemély, nem azt mondom hogy utálom ISTEN MENTS! hiszen nem kapok tőle mást csak csillagos meg dícséretes ötösöket:) csak egyszerüen idegesít hogy állandóan mosolyog...GONosz vagyok tudom(haha)

Gon x reader(HUN)Where stories live. Discover now