-kanka bakiyomu ?
+he bakiyo napcan ?
-of bana ne bakarsa baksın.ne napcan amk neee ?! Götüme sokcam amk.
+malsın kardeşim harbiden malsın
diye sitem etmeye başladı gizem.ibne kendi kendine ibrahim tatlises "aşıksın niriririim sen aşıksın narkadaş"şarkısını söylemeye çalıştı.ama sadece çalıştı yani.durum o derece vahim.bende o sırad tabağımdaki patatesle savaşıyodum.göz ucuyla yiğite baktım.yiğit bana bakıyordu.ayy kalbim durcak.olamaz amk kızarmaya başladım yine.kafamı hemen masaya gömdüm ve yüzümü saklamaya çalıştım.he tabi siz olayları bilmiyorsunuz.durun hemen anlatim ben size kardeşlerimmm.
Şimdi ben hilal.16 yaşındayım.sınıfta kaldım ehuhehuehuehu :( bu yüzden hala lise 1deyim.en yakin arkadaşım gizem. O 15 yaşında gizemle eski okulumuzda tanıştık. Okul kız meslek olduğu için ikimizde dayanamadık ve 2 ay sonra adalarda olan erkek lisesine geldik. He bide yiğit var. Yiğit 11. Sınıflardan okulun en popüler çocuğu. Deli gibi aşığım ona. Götü filanda mütiş yani. Bide gizemin sevdiği deliganlı var agsdgpuahagagahahakgfgihjvgh ulan hatırladıkca gülüyorum asdfgghjkfrtyjgboyrgdf. Bu gökhanla 1 hafta çıktı. Ve gizen malıyla öpüştüğü zaman gökhan gizeme homoseksüel olduğunu söyleyip ayrılmış. Ahskeegdvenhdjdodbebdjdhdb taam gülmüyoz ahshzksbsvjzkshzhxhz. Okulun erkek lisesi olduğuna bakmayın yüzlerce orospu var. Yanini sadece ismi erkek lisesi normalde okul karma. Burda gizemle yurtta kalıyoruz.oh ailede uzak filan rahatız. Deniz kum gizem gökhan yiğit..
Bu okula gelmek için zombileri kullanarak ailelerimizi ikna etmiştik. Gizemlere gidip derya teyzeye;eğer ülkeyi zombiler basarsa sadece gizemle bana bişi olmayacak çünkü zombiler yüzemiyo. Bu yüzden adalara gitmeliyiz dediğimde derya teyze benim bu zekayla...