Buralarda harcandığımı ve gizemle beraber adalara gitmemizi söylemişti. Ne varki haklıyım. Zombi filan bize ters Yani. Alayına semt Oturusu öğretir Apaçi dansı yaptırıızzzzzzzz. Garip bişi deyil sonuçta. Neyse asıl konumuza dönelim. Bu akşam tüm yurt ağda partysi yapcaz :dd
Cak cak cak sesleri geliyo kulağıma Hasiktir.
Bide diyete başladım gircem o bikiniye Ohh. Neyse böle böle başladı bitti ağda partysi asdfguydfhjhg. Herkes odasına çekildi tabi ama ben öyle bi koştum ki ilk ben girdim duşa asdfgghjkfrtyjgboyrgdf.
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Napiyon hilal allasen çık şu duştan aq"
Diye anırarak kapıya uçan tekme atcak kıvama gelmiştim.
"Abarttın He çıktım"
Der demez saldırdım.
sıcak suya felan ohh miss.
~~
Açtım kapıyı havlumu alcam ama havlu yok! Nasıl yaa? Kesin oç hilal kullandı ya.
"Lan getir bitane havlu"
"Hilal"
"Şş"
"Seeess"
"Deneme"
"1,2,3"
Ayy allam yardım et filan dicem olmicak ateistim.
Dedim kesin yan odadaki kızlarda temiz havlu vardır 2 dakika sonuçta bişey olmaz diye düşünerek duştan çıkıp kapıya doğru yöneldim,açtım.
"Kızlar temiz havlunuz varmı" demeye kalmadan gökhanı fark ettim. E Hasiktiiiir yani Nasıl bakiyo öküz gibi ya hayvana bak. O ağız ne öyle iki metre açık? Hem bunun niye bu kadar ilgisini çekti ki ? Homoseksüel değil mi bu lan. Hadi onuda geçtim hiç mi hayatında bi meme bi kuku görmedin anacım. "Ne bakıyosuaan yeaa" diye bağırarak kapadım kapıyı. Ulan sikerim havlunuda gökhanınıda zaten kurudum amına koyim"
Giydim sortumu üstüme bi tişört geçirdim. Telefonu koydum arka cebime saçımı topluyodum. Mesaj geldi titreşimdeymiş bi titriyo üst üste elli mesaj geldi heralde. Dedim anani sikim noluyo kim atiyo bi kadar mesajı acaba gökhan mi. Aldım telefonu açtım mesajda aynen şöyle yazıyordu...