Voor we beginnen hey ik ben daantje en dit zijn de karakters (kan ook je eigen maken heb alleen de hoofdrolspelers.)
Emma (17)
Jack (18)
Pov EmmaIk stap het vliegtuig uit en loop naar de plek waar je je koffer kan halen na een kwartier vind ik EINDELIJK mn koffer.
Een jongen niet normaal knap loopt op me af. "Hi kom je hier vaker?" Vraagt ie.
"Eigenlijk niet aangezien dit een vliegveld is waar mensen heen en gaan nee niet echt."
"Vincent! Laat die meid met rust." Roept een meisje met blond haar naar de jongen.
"Vincent dus hè aangenaam kennis maken ik ben....."
"De nieuwe." Zegt het meisje dat er nu bij is komen staan.
"De nieuwe?" Vraag ik.
"Ja je gaat toch wonen bij the Jonas?" Vraagt ze me.
"Klopt! Zo nieuws verspreid zich dus snel."
"Ow sorry ik wou niet overkomen als zo'n meangirl ik ben Amber i know echt een mean girl naam haha." Zegt ze nu en steekt dr hand uit ik pak de hand en ben verbaast hoe zacht die handen zijn!
"JOUW.... HANDEN.... ZIJN.....ZACHT!!!!"
"Bijna iets van het eerste wat je zegt is letterlijk dat?" Vraagt Vincent me met opgetrokken wenkbrauw.
"Ja dus laat dr." Neemt Amber het voor me op.
"Uhhh ik zou graag langer willen kletsen maar ik ben al laat en moet naar The Jonas? Weten jullie waar dat is?" Vraag ik ze.
"Ja er staat buiten een auto voor je met bordje Emma." Zegt Vincent en maakt met zn handen een vorm van een bord en beeld het uit.
Ik en Amber schieten in de lach.
"Geef je nummer dan kunnen we contact op nemen." Zegt Amber.
"Is goed uhm hier zo." En ik geef mn telefoon en ze typt mijn nummer in haar telefoon en haar nummer in de mijne.
JE LEEST
m.a.f.i.a
ActionEmma (17) word overgeplaatst voor een jaar naar een andere familie omdat ze een overplaatsing proggama volgt maar als ze er achter komt dat de famillie wereld beroemd is en ook nog een mafia bende valt heel haar wereld in elkaar.... Jackson (18) hij...