Szereplők

231 7 1
                                    

Ebben a részben bemutatom a könyv elején lévő, fontosabb szereplőket, ez később bővülni fog. /edit: kiszedtem a képeket, mert úgy gondolom, hogy a legjobb, ha mindenki úgy képzeli el a szereplőket, ahogyan szeretné :)/

Antai-Kelemen Panna (Panni, Panka)

Kor: 13 éves
Érdeklődési kör: rajzolás, gitározás, gördeszkázás, könyvek
Magamról: magántanuló vagyok (legalábbis a gimi kezdetéig), sokat olvasok és deszkázok.

Antai-Kelemen Anna (Annus)

Kor: 3 éves
Érdeklődési kör: pónik, Micimackó
Magamról: -

Kovács Evelin (magán tanár)

Kor: 25 éves
Érdeklődési kör: gyerekek, tanulás, könyvek
Magamról: imádom a gyerekeket

Pósa Gréta
Kor: 13 éves
Érdeklődési kör: rajz, kis zsiráfok, minden ami cuki.
Magamról: szeretek rajzolni, már csak egy év, és gimibe járok! El sem hiszem!

+Cortez és Reni, de akik olvasták a könyvet, azok őket szerintem már ismerik.

Ahogyan külsőre és belsőre elképzelem a szereplőket (ezt csak akkor olvasd el, ha érdekel, hogy én hogyan képzelem el őket):

Panni: szőke, hoszzú haj, kék szem. Vékony testalkat. Az apjára és anyjára is ütött, ezért látjátok a két különböző személyiség (Reni és Cortez) keveredését. Szerintem az érdeklődési körei alapján érdekes személyiség, kívülről kedvesnek és barátságosnak tűnik. Persze majd a későbbi részekbe kiderül, hogy valójában milyen, igaz-e rá mindaz, amit mások (vagy pont én) gondolnak róla.

Anna: barna hajú, kék szemű átlagos hároméves. Ameddig Anna még kicsi, nemigazán van véleménye a dolgokról, addig nincs sok szerepe a történetben. Később talán ez is megváltozik.

Evelin: barna hajú, barna szemű, 25 éves magántanár, aki nem egy átlagos tanár, hanem meglepően kedves és jószívű. A történet elején játszik csak, ameddig Panni gimibe nem kerül, de később még visszatérhet.

Gréta: barna hajú, kék szemű, vékony testalkatú lány, aki természetesen jóban lesz történetünk főszereplőjével. A vezetéknévből már gondolom kitaláltátok, hogy Ricsi és Virág gyerkőce :). Belső tulajdonságai hasonlítanak egykori gimis Virágéhoz, így nem is csoda hogy a két lány később igaz barátságot köt :).

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jun 06, 2020 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Szjg folytatás ▪️Átírás alatt▪️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ