21:00
...
Yemekleri sipariş etmiş oturuyorlardı..Ali Asaf Eylül'e kaçamak bakışlar atıyordu.. Asla yanlış anlamasını istemezdi..Ama yanlış anlayacak biri değildi Eylül..Çevresindekilere saygılı, düşünceli ve sevecendi.. Olaylar karşısında soğukkanlılığını korurdu.. Ama çoğu zaman duygusaldı..Onu birilerinin anlaması.. İşte bu en dikkat ettiği noktaydı..
Gözlerini Aliye çevirdi.. Üzerindeki siyah gömleğin bir iki düğmesi açıktı ama asla 'kaba' durmuyordu..Bu şıklığına uyan saati de yakışmıştı ona..
Bi süre daha birbirlerini 'çaktırmadan' süzmeye devam ettiler..
Sessizliği ilk bozan Eylül oldu..
E:Eee buraya bi gelme amacımız vardı sanırım..
Eylül tek kaşını kaldırmış Aliye bakıyordu.. Ali bu büyüden kurtulup hafif gülümsedi..İki elini birbirine kenetledi..
A:Evet..
Daha da gülümsedi..
Eylülse dikkatle ona bakıyordu..O gözlere bakıp konuşmasına devam etti..
A:Dünkü yaptığım şey için özür dilerim.. Ama susmayacaktın yoksa..Gülmüştü bu lafın ardından..
Eylülse kafasını hafif yana çevirmişti..
E:Ha bu kadar da rahatım diyorsunuz..Eylül de gülmüştü bu sefer..
Ali bunu görünce gülerek Eylüle baktı..
A:Tamam tamam.. Özür dilerim..Affet beni..
Ali hafif dalga geçer gibi söylemişti bunu.. Eylül dayanamayıp gülmeye başladı.. Arkasına yaslandı..E:Pess.. Gerçekten pes yani..
Ali gülerek saçını düzeltti..
A:Ama şimdi napayım yani olan olmuş özür dilemeye çalışıyorum burda.. Yardımcı ol biraz..
Kabul mu etsen..Eylül düşünür gibi yaptı..
E:Hmm.. Peki.. Ama bi şartla..
A:Neymiş o şart..
Eylül sinsice gülerek yaklaştı..
E:Şu sınavda bana bi yardım etseniz affederim gibi..
Gülmüştü Eylül..Ali arkasına yaslanıp şaşkınca baktı.. Ağzı açık kalmıştı.. Böyle bi şey beklemiyordu..
Eylül gülüyordu.. Asaf ise şaşkınca gülerek..
A:Senden mi duyuyorum ben bunları..
Vay be..!
E:Neden şaşırdınız..
Ali gülerek kafasını iki yana salladı..
A:Nıck.. Hayır şimdi akıllı,güzel, çalışkan ve azimliolan senden duymak.. Ne biliyim.. Çok şaşırdım..Ali yaklaşmıştı Eylüle.. Gülüyordu şaşkınca..
Eylül bunları duyunca o aradaki 'güzel' i farketmeden geçemezdi..
Ufak bi kahkaha attı..
E:Şaka yapıyordum tabikii..
Ali de bi 'oh' çekip gülmeye başladı.
Eylül de ona eşlik ediyordu..Bi süre sonra Ali Asaf gülmesini kesip tebessüm etti.. Kollarını masaya koyup Eylülün gözlerine baktı uzunca.. Bir şey söylemek istiyordu.. Ama olmazdı.. Yapamazdı.. Cesareti yok muydu?
Tabiki vardı.. Ama öğretmeniydi işte.. Bu aklına geldiğinde kendine geliyordu.. Ama bi 2 saniye felan.. Sonra yine Eylüle kapılıyordu.. karşılıklıydı herşey..
Eylül bunu farkedince heyecan kaplamıştı her yerini.. Elleriyle oynamaya başladı.. Boynunu kaşındı hafif.. Asaf bu hareketine bile hayran kalıyordu.. Gülümsedi..
İçindeki o heyecanı bastırması çok uzun sürmedi Eylülün.. Hala heyecanlıydı..Karşısındaki adamın ona öylesine masum ve hayran bakması onun kalbinin hızlanmasına yetiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aydınlıkta Kaybolmak
RomanceHayatın farklı yerlerinde bir şeylerin olması için çabalayan ve daha gerçek aşkı tatmamış olan iki kişi.. Nerede nasıl karşılaşabilirler ki? ... Bu sabahların bi anlamı olmalı.. ✨💭