Waktu rehat sudah tiba dan para pelajar terburu-buru ke kantin untuk mendapatkan makanan.Kemunculan sekumpulan lelaki kacak menarik perhatian pelajar² yang lain xkira lelaki mahu pun perempuan,siapa lagi kalau bukan exo kan🙄🙄.Ketampanan mereka memukau hati siapa saja yang melihat jadi tidak hairan lah kalau ada pelajar yang sanggup menghabiskan duit demi mereka😌😌."Weyh,nampak hensem sangat,dah melting aku ni"bisik pelajar perempuan tersebut kepada kawannya".Ramai pelajar wanita yang ingin mencuba nasib untuk menjadi teman wanita mereka tapi malangnya semua gagal😂(mungkin rupa x lawa kot😌🤣),well author sedar diri😌)
"Hyung,tengok lah ramai peminat kita,famous kan kita"ujar baekhyun dengan gembiranya.Siapa la yang x gembira kan kalau dah famous.Lagi pun si baekhyun ni memang terlebih ramah,x sombong pulak tu jadi x hairanlah kalau dia senang dapat kawan.(Well,si baekhyun ni pemurah dengan senyuman)."Alah-alah,dia ni...kau giler glamour ke?"tempelak suho.Suho memang dingin dan jarang menunjukkan senyumannya,24 jam dengan muka serious dia.Orang nak tegur pun takut dengan dia😂😂.
"Kita nak makan apa ni,cepatlah dah lapar sangat ni"ujar sehun yang memecahkan kesunyian antara mereka.."hyung pun xtau,kita tengok ii jela dulu".D.O menjawab persoalan sehun sebab selalunya d.o lah yang expert bab ii makan ni.Dalam menuju ke meja makan,suho terlanggar bahu seseorang yang menyebabkan kai dan chanyeol dalam keadaan panik..
Buk!!!suho terlanggar bahu seorang perempuan,dan seperti biasa dia berjalan seolah ii tiada apa yang berlaku.Tapi kali ni dia silap sebab orang yang dia langgar ialah miss lion..yes guys,hyunsoo..suho terlanggar hyunsoo."Woi,kau dah langgar orang pastu kau x reti nak minta maaf ke??xde adab betul!!!..Apa lagi guys,hyunsoo memarahi suho dengan begitu lantang menyebabkan semua pelajar yang ad di kantin tersebut terkejut dengan tindakan hyunsoo begitu juga dengan member exo yang lainnya.
"Eh ii kau lagi,amboi cik adik sedap mulut kau bercakap erh..kau yang jalan x guna mata lepas tu nk salah kan orang lain pulak". Of course suho marah balik,xkan lah dia nak biarkan hyunsoo marah dia macam tu je..jatuh lah air muka dia nanti..memang salah dia tapi sebelum ni xpernah pun orang marah dia😬😬dan hyunsoo perempuan pertama yang berani memarahinya.
"Amboi amboi amboi,sendiri salah sendiri xnak mengaku😑kau ingat dengan rupa kau yang ntah pape,kononnya hensem sangat tu🙄🙄kau boleh lah buat sesuka hati kau..Perangai kau ni macam mintak penumbuk dengan aku,sini kau(hyunsoo memegang kolar baju suho yang menyebabkan Sana dan anggota Exo cepat ii menghampiri mereka.
Suho tidak berdiam diri dan dia juga bertindak menarik baju hyunsoo."Kau ingat kau perempuan,aku nk berlembut ke dengan kau hah!!"..Sape la yang xkenal dengan suho hati batu tu🤨🤨Tak siapa menduga yang akhirnya buku bertemu ruas😉.
"Suho,dah ii la tu,malu orang tengok..Kalau viral nanti,x pasal ii bising mummy daddy kau nanti.Minta maaf jela bukan susah pun,lagi pun salah kau kan".D.O slow talk dengan suho sebab dia tau perangai suho macam mana.Kalau berkeras dengan dia,dia xakan mengalah.
"Okay lah d.o,demi kau aku minta maaf lagi pun buat kotor tangan aku je sentuh orang macam dia ni".Well suho tetap dengan ego dia.."aku minta maaf😪🙄".Ujar suho acuh x acuh.
"Aku x terima permintaan maaf dari orang yang macam kau,not my level🙄😪"..hyunsoo juga tetap dengan kedinginannya..(See guys,miss lion and mr tiger bila jumpa,camni lah jadinya)"Dah Sana jom blah,xguna bercakap dengan orang yang macam dia ni,gila"..Seperti biasa,hyunsoo menarik tangan Sana dengan kuat menyebabkan Sana hampir terjatuh😅.
YOU ARE READING
MY SECRET LOVER S1
FanfictionHI KORANG CERITA NI PASAL EXO TAU..AUTHOR MENULIS HANYA SEKADAR SUKA II AND AUTHOR MEMANG X BERBAKAT DALAM BIDANG PENULISAN NI..SO SEMUA FANDOM BOLEH BACA CERITA NI ESPECIALLY EXOL...SELAMAT MEMBACA GUYS..SORRY KALAU ADA SEBARANG KESILAPAN #EXO #exo...